رونمایی شورلت از نسل جدید اس‌یووی‌های فول سایز تاهو + تصاویر

از مهم‌ترین ویژگی های سابربن Z ۷۱ جلوپنجرهٔ مشکی، قلاب‌های بکسل قرمزرنگ جلو و عقب و رینگ‌های جدید با لاستیک‌های تمام‌مسیر گودریچ BF است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حدود شش ماه پیش شورلت رسماً نسل جدید اس‌یووی‌های فول سایز تاهو و سابربن را رونمایی کرد. در آن زمان، شورلت مدل تاهو را در نسخهٔ آفرود Z۷۱ هم نشان داد، اما خبری سابربن Z۷۱ نبود، ولی حالا سازندهٔ آمریکایی رسماً تصاویر این غول آفرود را هم منتشر کرده است. مثل تاهو Z۷۱، سابربن Z۷۱ هم به‌صورت استاندارد با پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V۸ ارائه می‌شود که ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

اما خریداران می‌توانند موتور قوی‌تر ۶.۲ لیتری V۸ را هم برای این اس‌یووی بزرگ سفارش دهند که ۶۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیروی هردو موتور توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد که یک گیربکس کمکی دو سرعته نیز به‌صورت استاندارد آن‌را همراهی می‌کند. سابربن Z۷۱ همچنین به‌صورت استاندارد به سیستم کنترل پایین رفتن از شیب‌ها هم مجهز است که در تیپ پایین‌تر LT ارائه نمی‌شود.

تصاویری از خودروی غول خانوادگی +فیلم

سابربن Z۷۱ در ظاهر هم با ویژگی‌هایی از نسخه‌های دیگر متمایز شده که مهم‌ترین آن‌ها جلوپنجرهٔ مشکی، قلاب‌های بکسل قرمزرنگ جلو و عقب و رینگ‌های جدید با لاستیک‌های تمام‌مسیر گودریچ BF هستند.

تصاویری از خودروی غول خانوادگی +فیلم

قیمت شورلت سابربن Z۷۱ مدل ۲۰۲۱ از ۶۳,۱۹۵ دلار آغاز می‌شود، اما در صورت سفارش پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری و پکیج سیگنیچر این عدد به نزدیکی ۷۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند. برای مقایسه، قیمت تیپ پایهٔ سابربن از ۵۲,۹۹۵ دلار شروع می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید