پرویز پرستویی: من تا حالا با پول کثیف کار نکرده‌ام

مصطفی کیایی، کارگردان «هم‌گناه»، درباره نحوه پایان بندی سریال و ایده اصلی آن صحبت کرد او معتقد است عملکرد ضعیف تلویزیون در این اوضاع، یکی از دلایل اصلی دیده شدن این سریال است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرویز پرستویی در نشست خبری سریال "هم گناه" در پاسخ به سوالی درباره حضور در یک سریال نمایش خانگی گفت: «من همیشه به نمایش خانگی گارد داشتم. از سال ۸۸ هم با تلویزیون خداحافظی کردم و همیشه این حسرت را داشتم که یک پایگاه را از دست دادم. همیشه یک تقسیمی بین تئاتر و سینما و تلویزیون داشتم. همیشه فکر می‌کردم نمایش خانگی، شانه تخم مرغی است، سریال «شهرزاد» این تابو را شکست و فهمیدم می‌شود در غیاب تلویزیون، این‌طور به خانه‌ها رفت تا این‌که در مطرب با آقای کیایی آشنا شدم که خیلی تجربه خوبی بود و حالم را خوب کرد. «مطرب» هم کار درخشانی است و من مدافعش هستم. بعد از «مطرب»، آقای کیایی پیشنهاد این کار را داد. من گارد داشتم ولی چون تجربه خوبی در «مطرب» داشتم فیلمنامه را خواندم و ده قسمت فیلمنامه را یک‌باره خواندم و هر قسمت را می‌خواندم به محسن کیایی زنگ می‌زدم نکته می‌گفتم. در ادامه من یکی از کسانی بودم که به ساخت این کار اصرار داشتم. هر قسمت این سریال سینمایی است این احترام مخاطب و آب نبستن به کار در کنار قصه جذاب خیلی مهم بود. چون قصه هم قصه روز بود؛ چون همه ما «هم‌گناه» هستیم ولی سرپوش می‌گذاریم ولی اینجا احساس کردم باید این کار با این دغدغه‌های مهم اجتماعی کار کنم. برای من تجربه درخشانی بود و از دوستان کیایی ممنونم که این فرصت را به من دادند.»

پرویز پرستویی درباره اینکه پسرش آیا ممکن‌ است بازیگر شود گفت: «یک روزی یک جایی بودیم که دو عکس از من و پسرم گرفته شد آقای کیایی آن‌عکس را دیدند و پیشنهاد کردند که بهروز نقش جوانی فریبرز را بازی کند. بهروز هم فقط به این دلیل که قرار بود نقش من را بازی کند، انتخاب شد نه اینکه چون آقازاده است و پسر من است انتخاب شد و حتی جز همان یک جلسه که با هم بازی داشتیم، در صحنه‌های بازی بهروز، من حضور نداشتم.»

پرویز پرستویی در پاسخ به سوالی درباره اینکه برای منبع دستمزدی که می‌گیرند چقدر دغدغه دارد گفت: «من تا حالا با پول کثیف کار نکرده‌ام. این کار برای ما قداستی دارد که همیشه مهم است که تهیه‌کننده کار چه کسی است حتی پیش از این بحث‌ها هم مهم بود. در این دو کار اخیر هم می‌دانم پول آقای کیایی شریف بوده است. کسانی امروز کار می‌کنند و کارت تهیه‌کنندگی دارند که فقط اسم تهیه کنندگی را یدک می‌کشند. که امروز هم هیچ چیز پنهان نمی‌ماند مردم هم‌ آنها را می‌شناسند. برای من خیلی مهم است که منشا پول چه کسی است و هیچ وقت به آن سمت و سو نخواهم رفت.»

اخبار مرتبط؛

همکاری شهاب حسینی و پرویز پرستویی در «بی‌همه‌ چیز»

واکنش پرویز پرستویی به شهادت سردار سلیمانی/ عکس

جدال لفظی پرویز پرستویی و علی فروغی مدیر شبکه سه

دیدگاه تان را بنویسید