نخستین تصاویر از نسل آینده خودروی هوندا

عکاسان توانستند تصاویر جاسوسی را از اولین آزمایش اتومبیل خودروی مورد انتظار Honda Civic Type R را با مخاطبین به اشتراک بگذارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اخیرا عکاسان توانسته‌اند تصاویر جاسوسی از نسل آینده اتومبیل Honda Civic Type R را در زمان انجام آزمایش به‌دست آورند. این اتومبیل که حجم زیادی از استتار را بر روی خود سوار کرده است قرار شده در سال ۲۰۲۲ به بازار جهانی راه پیدا کند.

اطلاعات جدید از مشاهده خودروی مورد انتظار Honda Civic Type R

خودروی جذاب Honda Civic Type R در خیابان‌های نوربرگینگ دیده شد. قرار است این اتومبیل سال ۲۰۲۱ معرفی و سپس در ۲۰۲۲ به بازار جهانی راه پیدا کند. این خودرو که رقیب جدی Megane RS شرکت رنو به حساب می‌آید با حجم بالایی از استتار در خیابان‌ها دیده شد، اما بر خلاف مدل حال حاضر خیلی متفاوت با نمونه‌های نسل پیشین خود به نظر نمی‌آید. شکل کلی بدنه، ارتفاع، حالت پهن بنده، چرخ‌ها و محل قرار گیری باله پشتی کاملا آشنا به نظر می‌آید. یک نگاه دقیق می‌تواند پرده از ارتفاع متفاوت سپر عقب اتومبیل بردارد.

خودروی مورد انتظار Honda Civic Type R برای اولین بار دیده شد

همچنین باله اتومبیل به نحوی قرار داده شده که دیگر مانع دید عقب راننده نمی‌شود و افراد می‌توانند به خوبی پشت سر خود را مشاهده کنند. از دیگر مواردی که تغییراتی را به خود دیده‌اند می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب خودرو اشاره کرد که از سبک طراحی پخته‌تری برخوردار هستند. همچنین شرکت سازنده تصمیم گرفته تا این بار قوس بیشتری را به قسمت پشتی سقف خودرو و چراغ‌ها بدهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، طراحی داخلی اتومبیل از وجود فرمان جدید و داشبوردی متفاوت برخوردار است. همچنین خودرو یک صفحه‌نمایش جدید و پیشرفته را در خود جای می‌دهد که البته ممکن است تا زمان انتشار نهایی خودرو با تغییراتی مواجه شود.

خودروی مورد انتظار Honda Civic Type R برای اولین بار دیده شد

گفته‌های حاکی از آن است که Honda Civic Type R در نمونه‌ای با پیشرانه هیبریدی نیز عرضه خواهد شد. با توجه به برنامه الکتریک‌سازی اتومبیل‌ها در شرکت هوندا، تمامی خودرو‌ها قرار است تا سال ۲۰۲۵ نمونه‌ای هیبریدی را در اختیار طرفداران این شرکت قرار دهند. بر اساس اطلاعات منتشر شده Honda Civic Type R موتور ۳.۵ لیتری V۶ توربوشارژ برخوردار خواهد که همراهی سه موتور الکتریکی را به خود می‌بیند. همچنان مشخص نیست که آیا این اتومبیل قابلیت رانش تمام چرخ‌ها را خواهد داشت یا خیر، اما با تولید نمونه هیبریدی احتمال وجود چنین ویژگی مهمی افزایش پیدا می‌کند.

خودروی مورد انتظار Honda Civic Type R برای اولین بار دیده شد

دیدگاه تان را بنویسید