2 کشته و 4 زخمی در حوادث فیروزه و نیشابور

واژگونی یک دستگاه وانت در نیشابور یک کشته و 4 نفر زخمی بر جای گذاشت همچنین در حادثه‌ای دیگر در فیروزه نیز بر اثر ریزش آوار مرد میانسالی جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، فرمانده پلیس راه نیشابور عنوان کرد: بر اثر واژگونی وانت نیسان در کوهستان‎های درود 4 نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز کشته شد.

سرهنگ علی‌اکبر عرفانی افزود: این محور خارج از حوزه کنترل ترافیکی پلیس راه نیشابور بود و افراد در حال برگشت از پیست پروازی بودند که این حادثه رخ داد.

وی علت اصلی حادثه را عدم توانایی راننده وانت در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد و گفت: مسیر سنگلاخ و نا مناسب، موجب عدم توانایی راننده و واژگونی خودرو می‏‌شود.

فرمانده پلیس راه نیشابور با بیان اینکه بیشتر تصادفات موتور سیکلت را در محورهای روستایی و فرعی داریم، مطرح کرد: به دلیل گرم شدن هوا بیشتر از موتور استفاده می‎شود از سویی موتورسواران کلاه ایمنی نیز استفاده نمی‏‌کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه موتور سیکلت وسیله ایمنی نا امنی است، موتورسواران باید ضمن استفاده از کلاه ایمنی مقررات راهنمایی رانندگی و فاصله طولی را رعایت کنند، رانندگانی که در محورهای روستایی تردد دارند نیز با توجه به فصل کشاورزی رعایت سرعت مطمئنه را مدنظر قرار دهند.

همچنین مسئول آتش‌نشانی فیروزه از فوت مرد میانسالی بر اثر ریزش آوار در روستای ابراهیم‌آباد این شهرستان حین گودبرداری استخر آب کشاورزی خبر داد.

محمود احمدآبادی بیان کرد: به دلیل حجم زیاد آوار تلاش ماموران آتش‌نشانی برای نجات مرد حادثه دیده نتیجه‌ای نداشت و مصدوم در این حادثه جان باخت.

دیدگاه تان را بنویسید