تمهیدات دانشگاه آزاد برای برگزاری امتحانات پایان ترم

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان این دانشگاه می‌توانند برای شرکت در امتحانات پایان ترم، در واحد دانشگاهی محل زندگی یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت خود حضور یابند و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی اصلی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ احمد حیدری از در نظرگرفتن تمهیداتی برای برگزاری امتحانات پایان ترم تحصیلی۹۹-۹۸ خبر داد.

وی با تشریح مصوبه هیات رییسه این دانشگاه درخصوص برگزاری امتحانات پایان ترم جاری، اظهارداشت: درخصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم جاری تاکنون منتظر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بودیم. کلاس های آموزشی و جبرانی تا ۱۷ خردادماه به صورت مجازی ادامه دارد.

وی ادامه داد: اساتید در همه مقاطع تحصیلی از ابتدای هفته جاری، در واحدهای دانشگاهی حضور دارند و پاسخگوی سوال ها و اشکالات دانشجویان هستند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به تصمیم هیات رییسه این دانشگاه به منظور جلوگیری از ترددهای غیرضروری و رفاه حال دانشجویان و عدم بازگشایی خوابگاه ها جهت رعایت مسائل بهداشتی اشاره کرد و گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده در هیأت رییسه، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند برای شرکت در امتحانات پایان ترم، در واحد دانشگاهی محل زندگی خود یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت خود حضور یابند و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی اصلی خود نیست.

حیدری خاطرنشان کرد: دانشجویان باید پیش از شروع امتحانات ترم جاری، به واحد دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارایه پرینت انتخاب واحد و زمان‌بندی امتحانات، درخواست خود مبنی بر حضور در جلسات امتحانی در واحد مذکور را ارائه کنند.

وی افزود: بر این اساس، سؤالات امتحانی، همان سؤالات واحد مبدأ خواهد بود که با ارسال به واحد دانشگاهی مورد نظر دانشجو، در اختیار وی قرار خواهد گرفت، همچنین دستورالعمل مربوطه طی هفته آینده به واحدهای دانشگاهی ابلاغ می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید