دستورالعمل‌های بهداشتی شروع تمرین و مسابقات فوتبال نهایی شد

نشست هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان لیگ برای نهایی کردن پروتکل بهداشتی تمرینات و مسابقات فوتبال ظهر امروز (سه شنبه) برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نشست هماهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون پزشکی ورزشی برای نهایی کردن دستورالعمل های بهداشتی مسابقات و تمرینات فوتبال امروز (سه شنبه) برگزار شد.

در همین باره سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دستورالعمل های بهداشتی مورد بازبینی قرار گرفته و باید برای ما برای اجرایی شدن پروتکل شفاف سازی می‌شد. امیدواریم تمامی کسانی که برای برگزاری مسابقات لیگ برتر زحمت می کشند و از جان خود مایه می گذارند کمک کنند تا این دستورالعمل ها به خوبی اجرایی شود.

او افزود: امیدوارم تمام تیم ها همکاری های لازم را داشته باشند و با کمک همدیگر بتوانیم فضای نشاط را به جامعه برگردانیم.

مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی هم پس از این جلسه بیان کرد:  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای برگزاری هرچه بهتر بازی ها دستوراتی داده است؛ ما هم تمام و کمال در اختیار فدراسیون فوتبال هستیم. امیدوارم با دستورالعمل های ارائه داده شده تمرینات تیم ها به خوبی انجام شود تا فوتبال با کمترین مشکلات به اهدافی که دارد برسد.

او ادامه داد: شیوع ویروس کرونا به کمترین حد خود رسیده اما هنوز به اتمام نرسیده است بنابراین توصیه ما این است که فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی نمی توانند ضامن سلامتی ما باشند، بلکه ضامن اصلی ما خداوند است و ما هم باید خودمان مراقب باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید