به گزارش خبرنگار مهر، در فصل ۹۸-۹۹ که به دلیل کرونا نیمه کاره مانده، از استان قزوین ۱۳ داور مرد و زن در لیگ‌های برتر فوتبال، فوتسال، ساحلی قضاوت کردند.

محمود عبدالهی دبیر هیئت فوتبال استان گفت: در لیگ برتر فوتبال، بابک عباسقلی زاده، حسین سلیمانی و علیرضا طاهرخانی، در لیگ برتر فوتسال، ولی صفارها، ابراهیم آخوندی و پیام سهرابی و در لیگ برتر فوتبال ساحلی، محمد حاجیلو، حسین لشگری و شهاب احمدی از استان قزوین قضاوت داشتند.

همچنین در لیگ برتر فوتبال بانوان، فاطمه نصیری و ستاره تقدس و در لیگ برتر فوتسال بهناز آبَک و مهری رسولی داوران استان قزوین بودند که سوت زدند.

۱۰ والیبالیست استان در لیگ برتر والیبال توپ زدند

در لیگ برتر سال ۹۸ که به دلیل کرونا نیمه کاره رها شد، مهدی مرندی لیبرو تیم ملی والیبال و داوود شکیبا پاسور چپ دست در ترکیب تیم سایپا تهران، علیرضا بهبودی در ترکیب شهرداری ارومیه، محمدرضا مؤذن لیبرو ملی پوش هم در ترکیب پیکان تهران توپ زدند، رحمان داوودی قدرتی زن آبیکی در فولاد سیرجان ایرانیان و مجید رافعی و الیاس محمدخانی دو یار قزوینی تیم شهروند اراک بودند. در ترکیب خاتم اردکان هم علی و پوریا نودوزپور پاسور و لیبرو قزوینی در فصل گذشته توپ زدند.

سهنداله وردیان سرعتی زن تاکستانی، محسن سیاهدوش و میلاد یوسفی آنالیزور و بدنساز قزوینی همراه سپاهان اصفهان بودند، ایمان شاهمرادزاده آنالیزور قزوینی تیم شهداب یزد بود و در بخش داوری دکتر مهرداد شوشتری تنها داور بین المللی استان در دیدارهای حساسی قضاوت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.