احسان روزبهانی: پشت گوش‌تان را دیدید، لیگ بوکس را می‌بینید!

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران گفت: لیگ بوکس در رشد این رشته می‌تواند تاثیر بسیاز زیادی داشته باشد و فدراسیون در تلاش برای راه‌اندازی آن است، اما متاسفانه این موضوع همانند آن است که بگویم هرگاه پشت گوش‌تان را ببینید لیگ بوکس را هم می‌بینید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ احسان روزبهانی درباره شرایط فعلی خود با توجه به تمرینات در روزهای قرنطینه و تعطیلی اکثر باشگاه‌های ورزشی به خاطر شیوع ویروس کرونا، توضیح داد: از همان روزهای ابتدایی سعی کردم روزی یک نوبت تمرین داشته باشم تا خیلی دچار افت بدنی نشوم و الان نیز روزانه دو نوبت صبح و عصر تمریناتم را انجام می‌دهم تا برای رقابت‌های انتخابی المپیک آماده شوم.

او افزود: متاسفانه برای رقابت‌های انتخابی المپیک قاره آسیا در اردن خیلی وزن کم کردم و واقعا جانی برای مبارزه نداشتم. البته حریفم هم خیلی قد بلندتر از من بود و این موضوع هم بسیار تاثیرگذار شد. بوکسوری که به او باختم و سوم شد، ‌۲۰ سانت از من بلندتر بود و مشت زنی هم که او را برد،‌ چپ گاردبود که توانست مقابلش پیروز شود وگرنه از همه حریفان قد بلندتر بود که کار را سخت می‌کرد. متاسفانه حریفی بدی در زمان بدی به قرعه من افتاد. 

این ملی‌پوش بوکس ایران در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم خودش بود که وزنش را پایین بیاورد یا تنها به اصرار کادرفنی این کار را کرد؟ توضیح داد: من در مسابقات جام مکران خودم را به ۹۱ کیلوگرم رساندم و این اشتباه بعد از مسابقات جام مکران رخ داد که وزنم را ۱۰ کیلو کم کرده و از ۹۱ به ۸۱ کاهش دادم. متاسفانه نمی‌دانستم که در سال باید تنها یکبار وزن کم کنم و این موضوع مشکل ساز شد، اگر در همان وزن ۹۱ کیلو مبارزه می‌کردم مطمئنم که سهمیه المپیک را کسب می‌کردم.

او افزود: نمی‌توان گفت تنها با تصمیم کادرفنی بود که این کار را کردم، چلنجی بود که خودم شخصا با خودم داشتم. خدا را شکر الآن شرایط تمرینات خوب است و همه توان خودم را به کار خواهم گرفت تا سهمیه المپیک را باز هم به دست آورم. 

دارنده مدال برنز بوکس آسیا، درباره برگزاری احتمالی مسابقات لیگ برتر بوکس نیز گفت: برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بوکس همان موضوع پشت گوشت را دیدی فلان چیز را می‌بینی است. لیگ بوکس بسیار می‌تواند به رشد این رشته کمک کند، اما هیچ‌کس به صورت جدی در پی برگزاری آن نیست. هیچ چیز مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری لیگ در این مسابقات حاضر می‌شود؟ اظهار کرد: شما به من تیم نشان دهید من عضو می‌شوم. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تنها صحبت‌های مطرح شده است، اما قطعا من هم دوست دارم در لیگ حاضر شوم.

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران در مورد عمکرد فدراسیون نیز گفت: از تلاش‌های عوامل فدراسیون باخبرم و آن‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا شرایط خوب پیش برود. عملکرد فدراسیون رضایت بخش است چون از بوکسورهای خود حمایت می‌کند. 

او در پاسخ به این سوال که آیا هم‌چنان با اسپانسر شخصی خود قراداد دارد؟ تصریح کرد: واقعا از آقای تقوی به عنوان مدیرعامل شرکتی که اسپانسر بنده شده تشکر می‌کنم. واقعا اگر اسپانسر شخصی من نبود، بازگشتی به ورزش نداشتم و دلیل اصلی بازگشتم به ورزش حامی مالی شخصی‌ام بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید