احکام رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی معلمان نیازمند مصوبه دولت است و آموزش و پرورش پیگیری لازم را برای تصویب این مصوبه انجام خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،محسن حاجی میرزایی امروز یکشنبه در اولین نشست خبری اظهار داشت:  درخصوص رتبه بندی معلمان برداشتی در سازمان برنامه و بودجه وجود داشت که نیازی به مصوبه دولت نیست، اما  نظر آموزش و پرورش و سازمان های استخدامی این است که نیاز به مصوبه دولت است.

وی افزود:  آموزش و پرورش پیگیری لازم را برای تصویب مصوبه از سوی دولت برای احکام رتبه بندی معلمان انجام می دهد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: رتبه بندی معلمان به ترمیم نیاز دارد. از این رو برای اجرای یک فوق العاده شغلی برای این قشر رایزنی‌هایی صورت گرفته که در یکی دو هفته آینده نتایج آن مشخص می شود.
حاجی میرزایی درباره بازگشایی مدارس نیز خاطرنشان کرد: بحران بوجود آمده بواسطه کرونا حوزه‌های اقتصادی، آموزشی و فرهنگی را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است. تعطیلی های  طولانی در این شرایط سبب شد مجموعه تدابیر  لازم برای استمرار آموزش بکار گرفته شود.
وی عنوان کرد: قرار است تا  پایان اردیبهشت ماه مجموعه محتوای درسی دانش آموزان از تلویزیون پخش شود که تاکنون بیش از ۲۷ میلیون بار محتوای درسی پخش شده در  تلویزیون برای استفاده دانش آموزان دانلود شده است. اما آموزش تلویزیونی یک تعامل یک سویه است که امکان تعامل دانش آموز  با معلم وجود نداشت.

اخبار مرتبط؛

ابلاغ مجوز ترمیم رتبه بندی معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش تهران: طرح رتبه بندی معلمان را در بوق و کرنا نکنید

دیدگاه تان را بنویسید