محمد جواد کولیوند عصر پنجشنبه در نشست با فرهنگیان استان البرز اظهار داشت: این طرح یکی از مطالبات فرهنگیان کشور را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به اینکه مجلس وظیفه اش را در خصوص طرح رتبه بندی معلمان به صورت کامل انجام داده است، خاطرنشان کرد: این طرح با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۹۸ مصوب شده است.

وی یادآورشد: متوسط دریافتی معلمان براثر اجرای طرح رتبه‌ بندی براساس آنچه محاسبه‌ شده است ۴۲۰ هزار تومان خواهد بود که تعدادی کمتر از ۴۲۰ هزار تومان و تعدادی بیشتر از ۴۲۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی بیان داشت: براساس مصوبه هیات وزیران زمان اعمال افزایش حقوق از اول مهرماه ۹۸ خواهد بود بنابراین این طرح شامل همه معلمان می شود که باید از سوی دولت به اجرا درآید.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش انگیزه و ارتقای شایستگی های حرفه ای معلمان در آخرین جلسه هیات دولت ۲۷ اسفند ۹۳ در قالب قانون مدیریت خدمات کشوری به تصویب رسیده است و نماینده گان مجلس نیز به وظیفه خود عمل کردند.

کولیوند اضافه کرد: لایحه نظام رتبه بندی معلمان پس از ۲ ماه بررسی اواخر آبان ماه سال گذشته درآخرین نشست تخصصی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیات دولت به تصویب رسید.

وی گفت: این لایحه به منظورایجاد ساز و کارهای لازم برای ارتقای شایستگی های حرفه ای، منزلت و مرجعیت علمی و اجتماعی معلمان و افزایش انگیزه در راستای ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی آنان تهیه شده است که دولت باید برای اجرای آن اقدام کند.

این نماینده مجلس در ادامه این نشست به سوالات شرکت کنندگان در زمینه پروژه های عمرانی، نیازهای آموزشی، عملکرد دستگاه های اجرایی استان و مطالبات مردم پاسخ داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.