کاهش 200 هزار تومانی قیمت سکه

کشتی آرای با بیان اینکه کاهش قیمت ارز و کاهش تقاضا از جمله دلایل کاهش قیمت طلا و سکه است، گفت:‌ قیمت ها در بازار نزولی شده و درحالی که قیمت ها تا دو روز قبل ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شده بود امروز به ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ محمد کشتی آرای ، درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: درحالی که قیمت جهانی طلا امروز با افزایش 21 دلاری به هر اونس 1721 دلار رسیده، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با کاهش همراه بوده است.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت ارز  و کاهش تقاضا از جمله دلایل کاهش قیمت طلا و سکه در بازار است، تصریح کرد:‌ قیمت ها در بازار نزولی شده و درحالی که قیمت ها تا دو روز قبل 7 میلیون و 250 هزار تومان شده بود امروز به 7 میلیون و 50 هزار تومان کاهش یافته است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه  هر دلار که تا 17 هزار و 250 تومان افزایش یافته بود امروز به 16 هزار و 850 تومان کاهش یافته است، گفت:‌قیمت سکه  طرح قدیم نیز 6 میلیون و 750 هزار تومان، نیم سکه 3 میلیون و 680 هزار تومان، ربع سکه 2 میلیون و 30 هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون تومان تعیین شده و مورد داد و ستد قرار گرفته است.

کشتی آرای ادامه داد:‌ هر مثقال طلا که در روزهای گذشته تا 3 میلیون و 50 هزار تومان افزایش یافته بود امروز به 2 میلیون و 970 هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که تا 705 هزار تومان بالا رفته بود امروز به 685 هزار تومان کاهش یافته است.

وی گفت: بنظر می رسد با توجه به کاهش تقاضا و همچنین کاهش داد و ستدها با توجه به قیمت هایی که در بورس معامله می شود و کاهش حباب سکه از 450 هزار تومان به 350 هزار تومان، از قیمت های صعودی به ثبات نسبی قیمت خواهیم رسید.

اخبار مرتبط؛

بانک ها چه نقشی در افزایش قیمت سکه دارند؟

روند افزایشی قیمت سکه در بازار امروز

دیدگاه تان را بنویسید