جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی

رئیس فدرارسیون تیر و کمان گفت: بنا به درخواست زهرا نعمتی و با همکاری کمیته ملی پارالمپیک به دنبال فراهم کردن مقدمات جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، غلامرضا شعبانی بهار درباره ضرورت استفاده از مربی خارجی برای زهرا نعمتی پس از مصوبه ستاد عالی بازی های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: پس از تشکیل جلسه ستاد عالی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و ۲۰۲۲ پاراسیایی یکی از مباحثی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت ضرورت استفاده از مربی خارجی برای زهرا نعمتی و تداوم موفقیت وی در این دو رویداد مهم است که مقرر شد که در صورت نیاز از وجود یک مربی خارجی برای تداوم موفقیت های وی استفاده شود.

وی گفت: طی صحبتی که با زهرا نعمتی داشتیم تصمیم گرفتیم که وی در کنار مربی عمومی خود از یک مربی اختصاصی نیز برخوردار شود تا بتوانیم شرایط موفقیت وی را در بازی های پارالمپیک توکیو فراهم کنیم. این مسئله به تصویب رسید و قرار است با همکاری کمیته ملی پارالمپیک از مربی خارجی که مناسب زهرا نعمتی باشد استفاده کنیم.

شعبانی بهار اضافه کرد: به دنبال فراهم کردن مقدمات کار جذب مربی خارجی هستیم که البته با توجه به شرایط کنونی امکان حضور مربی خارجی تا حدودی سخت است و ما سعی داریم پس از اینکه شرایط به حالت عادی برگشت از مربی صاحب نامی که جوابگوی نیازهای مهارت های روانی و فنی نعمتی باشد استفاده کنیم.

وی در پایان افزود: با پیشنهاد فدراسیون تیر و کمان و بر اساس مصوبه کمیته ملی پارالمپیک قرار شد اگر مسابقه خارجی به جز مسابقات پیش بینی شده که در جهت افزایش مهارت های فنی زهرا نعمتی در جایی برگزار شود، زهرا نعمتی در این تورنومنت شرکت کند تا بتوانیم در جهت آماده سازی وی گام های موثرتری برداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید