زمان برگزاری مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان اعلام شد

رییس انجمن کشتی ناشنوایان از تغییر زمان برگزاری مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان از خرداد به مهر سال جاری خبر داد و گفت: هر چند اتحادیه جهانی کشتی ناشنوایان تاریخ برگزاری مسابقات را مهرماه اعلام کرده، اما هنوز زمان دقیق برگزاری مسابقات مشخص نیست و بستگی به وضعیت ویروس کرونا دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ علیرضا رضایی اظهار کرد: مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان که قرار بود در تمام رده‌های سنی خردادماه در ترکیه برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی اتحادیه جهانی کشتی لغو و به مهرماه موکول شد. البته زمان دقیق برگزاری این مسابقات در مهرماه هنوز از سوی اتحادیه مشخص نشده و بستگی به وضعیت ویروس کرونا دارد که آیا اتحادیه اجازه برگزاری مسابقات را بدهد یا خیر؟

وی درباره زمان برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی ناشنوایان، گفت: در این زمینه تابع نظر ستاد عالی مقابله با کرونا وزارت ورزش هستیم تا تاریخ برگزاری اردوها را اعلام کند، بنابراین برنامه خاصی برای کشتی‌گیران ناشنوا نداریم تا زمان دقیق برگزاری اردوها از سوی وزارت ورزش و جوانان مشخص شود.

رییس انجمن کشتی ناشنوایان پیرامون این پرسش که تعطیلی طولانی مدت اردوها چه تاثیری می‌تواند در افت عملکرد کشتی‌گیران داشته باشد، اظهار کرد: این شرایط برای تمام کشورها یکسان است و تنها خاص ایران نیست که ما نگران این موضوع باشیم. حتی اگر مسابقات جهانی در مهرماه نیز برگزار شود ما زمان کافی برای آماده‌سازی تیم داریم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رضایی در پایان در ارزیابی از وضعیت کشتی گیران برای شرکت در مسابقات جهانی ناشنوایان افزود: چون از اسفندماه اردوها تعطیل شده و کشتی‌گیران تمرینات خود را در منزل پیگیری می‌کنند ارزیابی دقیقی از وضعیت عملکرد آنها نداریم. البته بعد از شروع مجدد اردوها با کادر فنی جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا برنامه‌های آماده سازی خود را زودتر آغاز کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید