انتشار طرح مفهومی خودرو کونیگزگ کونیگزی+ تصاویر

با انتشار دو خودرو جدید Jesko و mega-GT Gemera، کونیگزگ سال شلوغی را داشته است. هر دو مدل ابرخودرو قدرتمند بشمار می روند و فناوریهای پیشرفته و ظاهر براق سوئدی باعث شد تا این خودروها گران قیمت شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احتمال کمی وجود دارد که مدل بعدی کونیگزگ به اندازه مدل‌های پیشین خود وحشی و خلاق باشد و مجموعه جدیدی از طراحی‌های آینده نگری را ارائه کند. 

 

طرح مفهومی و فوق العاده خودرو کونیگزگ کونیگزی منتشر شد.

تفاسیر مفهومی از خودرو کونیگزگ کونیگزی توسط ماکسیمیلیان اشنایدر، نشان از یک ابرخودرو طراحی شده توسط طراحان کونیگزگ را می‌دهد. می‌توان طراحی‌های بیشتر را در صفحه اینستاگرام نیز مشاهده کرد. خودرو کونیگزی از نشانه‌های کونیگزگ مانند چرخ‌های فرو رفته درون گوشه‌ها و شیشه جلو پهن و عریض برخوردار است تا بتوان آن را به عنوان یکی از خودروهای این کمپانی شناخت. 

طرح مفهومی و فوق العاده خودرو کونیگزگ کونیگزی منتشر شد.

گرچه برجسته ترین و خیره کننده ترین ویژگی بصری، دو برجستگی در جلوی خودرو است و از کاپوت شروع و تا شیشه جلو خودرو ادامه می‌یابند. با این حال، این دو عنصر برجسته، از روی سقف تا انتهای خودرو و بال عقب ادامه دارند و یکی از ویژگی‌های طراحی مدرن در کونیگزگ بشمار می‌رود. این طراحی منحصر به فرد چشم بیننده را به زیبایی خود جلب می‌کند.

طرح مفهومی و فوق العاده خودرو کونیگزگ کونیگزی منتشر شد.

وجود چراغ هایی کشیده بر روی بال عقبی که تا روی گلگیر ادامه می‌یابند نیز یک انتخاب جسورانه در طراحی بوده است. به سختی می‌توان گفت که در این خودرو سپر وجود دارد و تنها قسمتی وجود دارد که چرخ‌ها نمایان شده و می‌توان پلاک خودرو را نصب کرد.

طرح مفهومی و فوق العاده خودرو کونیگزگ کونیگزی منتشر شد.

این طراحی‌ها با اینکه تنها یک طرح اولیه هستند، بینظیر بوده و دارای تمامی ویژگیهای این خودروساز است. 

مطلب مرتبط: 

 

دیدگاه تان را بنویسید