گل‌محمدی: ۸ ورزشگاه تهران می‌توانند میزبان مسابقات باقیمانده لیگ باشند

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: کمپ مرحوم حجازی جزو املاک اداره کل ورزش و جوانان تهران بود و چندی پیش با دستور وزیر ورزش به باشگاه استقلال واگذار شد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، رضا گل‌محمدی در خصوص اینکه احتمال دارد ادامه لیگ برتر فوتبال به صورت متمرکز در استان تهران برگزار شود، اظهار داشت: من اولین بار این مطلب را از رسانه‌ها شنیدم. در مصاحبه‌ای که با خبرنگار رادیو داشتم این سوال از من پرسیده شد و من هم پاسخ دادم که در این خصوص مکاتبه‌ای با اداره کل نشده، اما اگر چنین تصمیم گرفته شود ما ۸ ورزشگاه که بتواند میزبان تیم‌های لیگ برتری باشد را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: باید توجه داشت فوتبال فقط برگزاری آن نیست و نیازمند امکانات لجستیکی و همچنین خوابگاه هم است. ضمن اینکه نباید برگزاری لیگ به بهای به خطر افتادن سلامت یک نفر تمام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره اینکه گفته می‌شود کمپ مرحوم حجازی متعلق به این اداره کل بوده، گفت: این مسئله واقعیت دارد. کمپ مرحوم حجازی جزو املاک اداره کل ورزش و جوانان تهران بود و چندی پیش با دستور وزیر ورزش به باشگاه استقلال واگذار شد و مراحل انتقال سند این کمپ در حال انجام است و این کمپ به عنوان سرمایه باشگاه استقلال در بورس خواهد بود. البته در دوران مدیریت فتح‌الله‌زاده در استقلال، هزینه‌هایی در این کمپ انجام شده بود.

گل‌محمدی درباره پلمپ باشگاه‌هایی که در دوران کرونا فعالیت می‌کنند، گفت: ما همزمان هم که با متخلفان برخورد می‌کنیم به دنبال این هستیم که مشکلات مربیان و باشگاه‌دارانی که به خاطر کرونا متضرر شده‌اند را حل کنیم. امیدوارم در پرداخت وام به آنها تعجیل صورت بگیرد، چون این روند باعث خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود و ممکن است به بسته شدن دائمی باشگاه‌ها بیانجامد.

وی در پابان درباره اینکه انتخابات هیئت‌های استان تهران چه زمانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ما انتخابات ۲ هیئت را برگزار کرده‌ایم و انتخابات ۳ هیئت را هم در اردیبهشت برگزار خواهیم کرد. در خرداد هم انتخابات ۳ هیئت دیگر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط؛

راه‌حل‌هایی برای پایان لیگ برتر

ویدئو/ گمانه زنی هایی از لغو یا ادامه لیگ برتر

این تیم لیگ برتری دو روز در روزهای کرونایی تمرین کرده است!

دیدگاه تان را بنویسید