این تیم لیگ برتری دو روز در روزهای کرونایی تمرین کرده است!

سرمربی تیم پیکان از دور روز تمرین تیمش در شرایط کرونایی پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی در برنامه " ورزش تعطیل نیست" درباره بحث لغو یا ادامه لیگ اظهار کرد: سلامت جامعه، ورزشکاران و تماشاگران در خطر است. اگر یک بازی بدون تماشاگر برگزار شود، تیم میزبان زمین و زمان را به‌هم می‌ریزد تا تماشاگرانش را به ورزشگاه بیاورد. چطور راضی هستند بدون تماشاگر بازی کنند؟ اعتقادم این است که با این اوضاع و احوال بازی‌ها تعطیل شود خیلی بهتر است.

او ادامه داد: اوایل انقلاب یک سال بازی‌ها تعطیل شد، در جنگ بازی‌ها تعطیل شد و واقعا هیچ اتفاقی رخ نداد. وقتی بحث سلامتی باشد پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور چه ضرری می‌کنند؟ ستاد مبارزه با کرونا هر تصمیمی که می‌گیرند درست است. مثل بقیه کشورهای دنیا باید تصمیمی بگیریم که به نفع فوتبال و جامعه‌مان باشد نه این‌که به منافع خودمان فکر کنیم. همه برای منافع خود صحبت کردند اما مثلا کانون مربیان و باشگاه تراکتور نامه‌هایی را داده‌اند که بسیار مفید و خوب بود. باید این‌ها را جمع بندی کنیم و تصمیم گیری کنیم.

سرمربی تیم پیکان با بیان این‌که ظلم است اگر تیم‌های انتهای جدول را به لیگ پایین تر بفرستند، گفت: پیکان دو بازی پشت سر هم خود را برد و ما هم در دو بازی خارج است خانه خیلی خوب بودیم. فرستادن تیم‌ها به لیگ پایین‌تر تصمیم خوبی نیست و هرچیزی که به نفع جامعه است همان را انجام دهیم.

ویسی در پایان در پاسخ به این سوال که تیم‌تان را در روزهای کرونا تمرین دادید، گفت: مشاغل آزاد و متروها باز شده بودند و من وقتی از اهواز به تهران با هواپیما رفتم، وقتی از هواپیما پیاده شدم، در اتوبوس پنجا نفر نزدیک به هم بودیم و من هم از آنجا فکر کردم دیگر باید تمرین کنیم. حقیقتا دو روز تمرین کردیم اما با رعایت فاصله تمرینات را دنبال کردیم ولی مدیرعامل و هیات مدیره به ما گفتند حق تمرین ندارید و توبیخ کتبی شدم.

دیدگاه تان را بنویسید