امکان ویرایش اطلاعات دارندگان سهام عدالت وجود دارد؟

رئیس سازمان خصوصی سازی از برگزاری جلسه ستاد سهام عدالت با موضوع تصمیم گیری درباره احتمال ویرایش اطلاعات دارندگان سهام عدالت خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از صندوق‌ها ETF با حجم ۲۳ هزار میلیارد تومان ارزش سرمایه است که ما به مردم  ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان با ۲۰ درصد تخفیف عرضه کردیم.

وی افزود: دومین صندوق برای ۴ سهم باقی مانده دولت در  ۴ پلایشگاه با ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان است و صندوق سوم باقی مانده سهام دولت در فولاد مبارکه، مس، ایران خودرو و سایپا است که آن هم به ارزش ۶۰ تا ۶۵ هزار میلیارد تومان است و سال گذشته آماده سازی آن‌ها را انجام  دادیم.

صالح تاکید کرد: سال گذشته برای خصوصی سازی اموال و مردمی کردن آن  ۲۵ هزار میلیارد تومان عرضه کردیم ولی موفق به فروش نشدیم و چیزی حدود ۳ هزار میلیارد تومان تنها به فروش رفت. دولت حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان برای مولدسازی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: امروز ستاد سهام عدالت در سازمان خصوصی سازی با حضور آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری تشکیل می شود و احتمال اینکه اطلاعات دارندگان سهام عدالت تنها برای یکبار ویرایش داده شود بررسی می شود.
 
اخبار مرتبط؛

دیدگاه تان را بنویسید