4 راهکار بایرن مونیخ برای هواداران بلیت به دست

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ 4 راه برای جبران هزینه های هواداران بابت خرید بلیت مسابقات ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ بایرنی ها از طریق سایت رسمی خود بیانیه‌ای خطاب به هواداران خود صادر کردند. در این بیانیه، تیم پرطرفدار ژرمنی خطاب به هوادارانش اعلام کرد حتی اگر مسابقات ناتمام فصل ادامه یابند، پیکارها بدون حضور تماشاگر تا پایان انجام خواهند شد.

به این ترتیب هیچیک از هوادارانی که بلیت مسابقات خانگی باقیمانده تیم را از قبل خریداری کرده اند، امکان حضور در ورزشگاه آلیانس آرنا را نخواهد داشت. 

بایرن در بیانیه خود ذکر کرد:‌ مطمئننا هیچکس نمی خواهد نوار حضور هواداران در آلیانس آرنا قطع شود. شکی نیست که عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه، حتی از نظر اقتصادی بر تیم چه تاثیر منفی می گذارد.

باشگاه آلمانی افزود:‌ از این منظر که هواداران زیادی داریم، خوشحالیم. همچنین به خود می‌بالیم که تماس های زیادی از هواداران را در هفته های گذشته دریافت کردیم. هوادارانی که به ما اعلام کردند از پول بلیت مسابقات باقیمانده  صرفنظر کرده و از این راه حاضر به کمک به باشگاه شده اند.

بایرنی‌ها برای آن گروه از هواداران خود که هنوز تصمیمی در مورد بلیت های خریداری شده بازی های باقیمانده نگرفته اند، 4 راه را پیشنهاد دادند.

این راه ها همانگونه که در بیانیه مذکور قید شد، شامل بازگرداندن ارزش کامل بلیت مسابقات به حساب هواداران، اهدا ارزش بلیت به امور خیریه، حفظ بلیت برای فصل بعد و راه آخر بازگرداندن بخشی از بهای بلیت به حساب هوادار و اختصاص رقم باقیمانده در جهت کارهای خیریه بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید