کفاشیان:‌ قطبی را مجبوری سرمربی تیم ملی کردیم؛ مثل اسکوچیچ

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: یک جور‌هایی مجبور شدیم افشین قطبی را سرمربی تیم ملی کنیم، درست مثل الان که فدراسیون مجبور شد اسکوچیچ را سرمربی تیم ملی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون با مهدی تاج رابطه‌ای ندارد. این دو روزی روزگاری به عنوان زوج پوتین- مدودوف فوتبال شناخته می‌شدند ولی حالا دیگر قطع رابطه کرده‌اند. وقتی در این باره از کفاشیان می‌پرسیم می‌گوید: «ما دیگر رابطه‌ای با هم نداریم، چون کاری نداریم. قبلاً اگر کار داشتند زنگ می‌زدند ولی من هیچ وقت با آن‌ها کاری نداشتم!»

وقتی از او می‌پرسیم این نشانه دلخوری است، جواب می‌دهد: «حالا ولش کن دیگر!» کفاشیان در پاسخ به این سؤال که آیا با کی‌روش هم قطع رابطه کرده اید؟ می‌گوید: «نه بابا. عید را به من تبریک گفت. تولدش را تبریک گفتم. گهگاه به هم پیامک می‌زنیم ولی کار خاصی نداریم. در حد همین پیامک ارتباط داریم.»

او در پاسخ به این سؤال که شده بود بازیکنان تیم ملی پیش شما بیایند و از کی‌روش گلایه کنند؟ جواب می‌دهد: «نه، نشده بود. اتفاقاً کی‌روش همیشه می‌آمد و می‌گفت پول بازیکنان چه شد؟ چرا برایشان پول جور نکردی؟ ولی دوره افشین قطبی چرا. یکسری بازیکنان می‌آمدند و می‌گفتند دوست نداریم او سرمربی تیم ملی باشد. می‌گفتند فلان است و رفتارش خوب نیست.» یعنی قطعی بد بود؟ کفاشیان می‌گوید: «نمی‌گویم او بد بود. بازیکنان گلایه می‌کردند که او مربی نیست، خوب نیست ولی دوره کی‌روش کسی از این حرف‌ها نمی‌زد.»

آیا کفاشیان از انتخاب قطبی راضی بود؟ «راستش یک جور‌هایی مجبور شدیم افشین قطبی را سرمربی تیم ملی کنیم، درست مثل الان که فدراسیون مجبور شد اسکوچیچ را سرمربی تیم ملی کند. پشیمان نشدیم. بنده خدا می‌گفت کره را خوب می‌شناسد. تلاشش را هم کرد ولی نتوانستیم به جام جهانی برویم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید