رای بلژیکی‌ها به درخشش کاوه رضایی در بروژ/عکس

یک رسانه ورزشی بلژیک به بررسی بازگشت احتمالی کاوه رضایی به کلوب بروژ پس از پایان دوره قرضی بازی برای تیم شارلوا پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ تابستان سال جاری میلادی کاوه رضایی پس از دوره موفقیت‌آمیز بازی قرضی برای تیم شارلوا به کلوب بروژ بازخواهد گشت. حالا این سؤال پیش می‌آید که آیا او همچنان می‌تواند رهبر خط حمله برای کلوب بروژ باشد؟ کاوه رضایی سه فصل قبل برای نخستین بار پا به فوتبال بلژیک گذاشت و خیلی زود با به ثمر رساندن 16 گل و دادن شش پاس گل و تداوم موفقیت‌هایش در دومین فصل، ماه آگوست 2018 توسط کلوب بروژ با قراردادی پنج میلیون یورویی جذب شد. کاوه رضایی که به گران‌ترین خرید تاریخ کلوب بروژ تبدیل شده بود با شرایط دیگری در این باشگاه مواجه شد.

در ادامه این مطلب رسانه بلژیکی آمده است: مصدومیت زانو، ران و حتی انتشار برخی شایعه‌ها پیرامون درد مزمن در ناحیه کمر شانس موفقیت او را کاهش داد. البته برچسب گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه بروژ و حک شماره 10 در پیراهنش فشارهای سنگینی روی کاوه رضایی ایجاد کرد. به‌هرحال او فقط یک گل برای کلوب بروژ در 13 بازی با مجموع 506 دقیقه حضور در میدان به ثمر رساند. با روی کار آمدن فیلیپه کلمنت در کلوب بروژ به‌عنوان سرمربی جدید شرایط کاوه رضایی تغییر زیادی نکرد. او سپس به صورت قرضی راهی تیم شارلوا شد و توانست درخشش گذشته‌اش را دوباره تکرار کند. قرارداد کنونی کاوه رضایی با کلوب بروژ سال 2020 خاتمه می‌یابد و گزینه ادامه انتقال قرضی او به تیم دیگری در فصل تابستان یا ژانویه 2021 وجود دارد. او که در نزدیکی مرز 30 سالگی قرار دارد آیا شانسی برای بازی دوباره در کلوب بروژ خواهد داشت؟ کاوه رضایی یکبار برای همیشه باید اثبات کند که به اندازه کافی بازیکن خوبی برای این تیم است.

سایت فوتبال نیوز در پایان این گزارش نظرسنجی چهار گزینه‌ای با طرح این پرسش که «آیا کاوه رضایی می‌تواند موفقیتی در کلوب بروژ کسب کند» برگزار کرد. 45 درصد کاربران این سایت به این پرسش پاسخ مثبت دادند. 36 درصد نیز گزینه «شاید، چه کسی می‌داند» را انتخاب کردند. 17 درصد آرای کاربران به گزینه «نه، فکر نمی‌کنم» اختصاص یافت. دو درصد باقیمانده هم نظر خاصی نداشتند.

دیدگاه تان را بنویسید