خودروی شگفت انگیزی که ژاپنی ها فقط برای خودشان میسازند!+ عکس و فیلم

تویوتا هریر، یک SUV خوش قیافه بر پایه Rav4 که فقط در ژاپن ارائه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به دنبال تصاویری که هفته گذشته فاش شد، تویوتا اولین جزئیات و عکس‌های مربوط به کراس اور نسل چهارم Harrier را برای ژاپن منتشر کرد. ورود آن به نمانیدگی‌ها در تاریخ ژوئن سال 2020 مقرر شده و این خودرو براساس پلت فرم TNGA GA-K می‌باشد. این بدان معنی است این خودرو بسترهایی با جدیدترین مدل تویوتا Rav4 و Lexus RX به اشتراک می‌گذارد.

 

طراحی جدید بدنه و ساختار آن بسیار سفت و سخت است و مرکز ثقل کم آن باعث شده تا همزمان راحتی سواری و عملکرد رانندگی را در اختیار راننده قرار دهد. سیستم تعلیق آن در جلو از سیستم MacPherson و در سیستم دو جناقی در عقب خودرو است که باعث یک سواری قابل اطمینان و دلنشین می‌شود. 

معرفی Toyota Harrier جدید 2021

تغییر پلتفرم TNGA GA-K به Harrier اجازه می‌دهد علاوه بر سیستم هیبریدی تویوتا (THS II) از آخرین موتور تویوتا با نیرو دینامیک و جعبه دنده Direct Shift-CVT استفاده کند. موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر دینامیک بنزینی آن می‌تواند نیرویی معادل 169 اسب بخار و گشتاور 207 نیوتون-متری تولید کند که با جعبه دنده استاندارد CVT جفت شده می‌تواند سیستم تمام چرخ متحرک یا محرک جلو را در اختیار راننده قرار دهد. 

معرفی Toyota Harrier جدید 2021

حالت هیبریدی THS II آن هم در تنظیمات FWD و هم AWD در دسترس است. اولی از پیشرانه بنزینی در ترکیب با موتور الکتریکی با قدرت 120 اسب بخار استفاده میکند و حالت AWD یک موتور 40 کیلوواتی به چرخهای عقب اضافه میکند که باعث می‌شود خروجی آن به 219 اسب بخار برسد. 

معرفی Toyota Harrier جدید 2021

علاوه بر طراحی بیرونی، درون خودرو از ظاهر قبلی همراه با پیچیدگی بیشتر ورزشی پیروی می‌کند. نکات مورد توجه، چراغ‌های هدلایت LED است که توسط عناصر کرومی بر حضور آن تاکید می‌شود و تا سپرها و جلو پنجره نیز ادامه پیدا می‌کند. 

معرفی Toyota Harrier جدید 2021

طراحی داخلی آن یادآور RAV4 با تغییراتی چشمگیر است. کنسول مرکزی با صفحه نمایش 12.3 اینچی همراه با سیستم T-Connect SD است که زین اسب را یادآوری میکند. از دیگر ویژگی‌های آن سقف پانوراما به همراه پنجره‌های الکتروکروماتیک است. به گفته خودروساز به دلیل استفاده از مواد جاذب صدا و لرزش و پنجره‌های جاذب صدا، Harrier تجربه یک رانندگی و سفر دلنشین را ارائه می‌کند.

مطلب مرتبط: رونمایی از شاسی بلند جدید هریر 2021+ تصاویر

دیدگاه تان را بنویسید