تمرین برادران عالمیان در پارکینگ خانه!

ملی پوش تنیس روی میز ایران می گوید،در شرایط قرنطینه به همراه برادرش نوشاد در پارکینگ خانه تمرین می کنند تا فرم بازی خود را نگه دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ نیما عالمیان درباره ی وضعیت تمرینی خود در شرایط قرنطینه و اینکه دوباره مجبور شدند در پارکینگ خانه تمرین کنند، بیان کرد: خدا را شکر پارکینگ خانه ما همیشه هست و آنجا تمرین می کنیم. این پارکینگ همیشه بوده و خواهد بود. من و نوشاد تقریبا هر روز آنجا تمرین می‌کنیم تا حداقل بدن و فرم تمرینی خود را حفظ کنیم. فعلا هم تا سه ماه دیگر هیچ مسابقه‌ای نیست و لیگ تنیس روی میز فرانسه هم که تعطیل شد. در این مدت نزدیک به هشت مسابقه که قصد شرکت در آن را داشتیم به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و تمام برنامه‌ریزی ما بهم ریخت.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که تعویق مسابقات انتخابی المپیک به نفع او و برادرش شد یا خیر، تاکید کرد: زیاد فرقی نداشت چون شانس کسب سهمیه را داشتیم. البته شاید به نفع نوشاد نشد چون در فرم خوبی بود و در رنکینگ 60 جهان هم قرار گرفت. اما من در رنکینگ افت کردم زیرا نتایجم در مسابقات بین المللی خوب نبود. در لیگ فرانسه فشار زیادی روی من بود. نفر اول تیم بودم بنابراین بیشتر تمرکزم را بر روی لیگ فرانسه گذاشته بودم.

او در مورد دلیل تغییر تیم خود در لیگ فرانسه تصریح کرد: به ما اطلاع دادند لیگ فرانسه لغو شده است و فصل بعدی سپتامبر 2020 آغاز می شود. قرار شد نه تیمی حذف و نه اضافه شود و فقط نقل و انتقالات انجام شود. من نیز تیمم را تغییر دادم.  تیم جدیدم جزو دو سه تیم اول لیگ برتر فرانسه است و بازیکنان خوبی دارد. یک بازیکن چینی دارد که بسیار قوی است و خب تمرین با این بازیکنان می تواند باعث ارتقاء من شود.

عالمیان ادامه داد: تیم قبلی من مقداری ضعیف شده بود و در رده بندی هم عقب افتاد و همین مسئله باعث ایجاد استرس و فشار برای ما شده بود اما تیم جدیدم شرایط بهتری دارد که و همین موضوع از لحاظ روحی و روانی هم بهتر است. امیدوارم نتایج خوبی با این تیم بگیرم.

او در پاسخ به این پرسش که نوشاد هم قرار است تیم خود را تغییر دهد گفت: فکر نمی‌کنم چون تیم نوشاد خوب بود و حتی در لیگ داشتند اول می‌شدند که ادامه رقابتها لغو شد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید