معرفی گزینه جانشینی یواخیم لو در تیم ملی آلمان

سرمربی لیورپول گزینه جدی جانشینی یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ به نظر می‌رسد مسئولان اتحادیه فوتبال عزم خود را برای استخدام یورگن کلوپ جزم کرده‌اند و امیدوار هستند سرمربی لیورپول را جانشین یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان کنند. کلوپ که در اواخر سال 2019 قراردادش را با لیورپول تمدید و خود را متعهد به این باشگاه انگلیسی کرد، ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش به آلمان بازگردد.

بر اساس ادعای نشریه انگلیسی «میرر»، مسئولان اتحادیه فوتبال آلمان به این نتیجه رسیده‌اند که یورگن کلوپ مناسب‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال آلمان و جانشینی یواخیم لو است. طبق گزارش این نشریه، یواخیم لو تا سال 2022 با اتحادیه فوتبال آلمان قرارداد دارد و یورگن کلوپ هم مخالف ترک زودهنگام لیورپول است، از این‌رو مسئولان فوتبال آلمان خوشبین هستند که بتوانند این سرمربی آلمانی را در سال 2024 استخدام کنند.

گفته می‌شود کلوپ 52 ساله به دوستان نزدیک خود گفته که لیورپول آخرین تجربه باشگاهی او خواهد بود و با این شرایط انتظار می‌رود او در فصل جدید از دوران مربیگری‌اش رو به هدایت تیم ملی بیاورد که آلمان در اولویت خواهد بود.

یورگن کلوپ که از سال 2015 هدایت لیورپول را برعهده گرفت، این تیم را به روزهای اوجش بازگردانده و قرمزهای آنفلید را به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رسانده است.

سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند همچنین این فصل در آستانه به قهرمانی رساندن لیورپول در لیگ برتر انگلیس پس از 30 سال است.

عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان با یواخیم لو در جام جهانی 2018 و لیگ ملت‌های اروپا، جایگاه این مربی آلمانی را تضعیف کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید