چلسی، بورنموث، اتلتیکومادرید؛

هفت روز سخت؛ سه بازی و دو جام مقابل لیورپول !

تجربه دو شکست تلخ طی دو هفته برای قرمزهای بندر لیورپول، یورگن کلوپ را تحت فشار شدیدی در بازی های سخت آینده قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مدت ها لیورپول شکست را فراموش کرده بود ولی همانطور که کلوپ در نامه اش به کودک خردسال منچستری نوشته بود، به هر حال باخت ها هم از راه خواهند رسید و این روند همیشگی نخواهد بود.  

اما شاید خیلی زود کلوپ و لیورپول تحت فشار قرار گرفتند و دو شکست تلخ از راه رسیدند؛ باخت اول در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در خانه اتلتیکو مادرید بود و چند روز بعد هم باخت بعدی که بسیار تلخ تر بود مقابل واتفورد از راه رسید تا آنها پس از ۴۴ بازی شکست ناپذیر بودن در ورزشگاه اختصاصی واتفورد با سه گل درهم کوبیده شوند و رویای رسیدن به رکورد آرسنال هم بر باد برود.

 اگرچه قرمزهای بندر لیورپول کسب رتبه اول لیگ را پس از ٣٠ سال با ایجاد اختلافی ٢٢ امتیازی تضمین کرده اند ولی هفت روز سرنوشت ساز که تکلیف دو جام را مشخص می کند، پیش روی آنها قرار دارد. 

شاگردان کلوپ سه شنبه شب در مرحله پنجم رقابت های جام حذفی باید به مصاف چلسی بروند و سپس آماده دیدار برابر بورنموث در لیگ شوند که شنبه برگزار می شود.

پس از این دو مسابقه سخت و فشرده، لیورپول باید سه شنبه شب برای حضور در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اماده شود و یک گل خورده در ورزشگاه متروپولیتانو را برای رسیدن به مرحله بعدی جبران کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید