عسگری: تعویق المپیک برای ورزشکاران مصدوم از جمله عباسعلی بهتر شد

نخستین کاراته کای المپیکی ایران گفت: درست است که تعویق المپیک برای ورزشکاران و مربیان ناراحت کننده است ولی باید نگاه مثبت به این اتفاق داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ بهمن عسگری درباره شرایط روزهای اخیرش و تعطیلی ارودهای تیم ملی اظهار داشت: با شرایط موجود در کشور انجام تمرینات گروهی غیرممکن است. با این حال من هم مثل سایر ورزشکاران برای انکه بدنم افت نکند، تمرینات آمادگی جسمانی را در منزل دنبال می کنم.

وی افزود: این روزها همه درگیر بیماری کرونا هستند. امیدوارم هر چه زودتر زنجیره شیوع این ویروس پاره شود تا همه چیز به روال عادی خود باز گردد.

نخستین کاراته کای المپیکی ایران ادامه داد: عاجزانه از مردم عزیزمان تقاضا دارم موضوع کرونا را جدی تر بگیرند. کمتر از منزل خارج شوند. همین حالا بسیاری از پزشکان، پرستاران و کادر درمان برای سلامتی ما از جان مایه میگذارند. در جدی بودن کرونا همین بس که المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان یک سال به تعویق افتاده است. تردید ندارم اگر هنه دست به دست هم بدهیم می توانیم ویروس کرونا را ریشه کن کنیم.

عسگری در واکنش به تعویق مسابقات المپیک توکیو نیز عنوان داشت: چند روزی است که خبر تعویق المپیک رسما اعلام شده. درست است که این اتفاق برای ورزشکاران و مربیان ناراحت کننده است ولی باید نگاه مثبت به این اتفاق داشت. من به شخصه همیشه نگاهم مثبت بوده و خوبی های این تصمیم را در نظر می گیریم.

وی یادآ ور شد: یکی از نکات مثبت دیر برگزار شدن المپیک، بهتر شدن شرایط برای ورزشکاران مصدوم است. مسلما با وضع موجود ورزشکارانی چون حمیده عباسعلی، حسن یزدانی، سهراب مرادی و سایر قهرمانان که اسیب دیدگی داشتند با شرایط مطلوب در توکیو حاضر می شوند.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: تمام هم و غم ما ورزشکاران ان است که کاروان کشورمان از توکیو با دست پر بازگردد. امیدوارم دعای خیر مردم مثل همیشه شامل حال ورزشکاران شود و کاروان ایران بهترین نتایج را در المپیک کسب کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید