ویسی: مشکوک به کرونا بودم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:‌ کسی که بیمار است باید در خانه بماند و با بیرون و ورزشگاه نرفتن کسی نمی‌میرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی در خصوص ویروس کرونا اظهار داشت: ویروس کرونا عالم‌گیر شده است. خانواده‌ها باید در خانه بمانند تا این ویروس کنترل شود. ما هم مثل همه دنیا در خانه هستیم و نگران، از خانه بیرون نمی‌رویم. من تا پریروز در تمرینات تیمم شرکت می‌کردم. با تعطیل شدن تمرینات دیگر در خانه هستم.

وی افزود: خیلی‌ها درحال مبارزه با کرونا هستند و آن را کنترل می‌کنند و خیلی‌ها کنترل نمی‌کنند. یک روز می‌بینیم که کسی از ماشینش زباله را بیرون می‌اندازد و کسی این کار را نمی‌کند.همه باید رعایت کنیم.

ویسی در خصوص تمرینات تیم پیکان و سلامت بازیکنان این تیم عنوان کرد: ۴، ۵ نفر از بازیکنان‌مان بیمار شده‌اند و شاید سرما خورده‌اند. خودم هم مریض شدم شاید مشکوک به کرونا بودم چون به من هم گفتند در خانه بمانم. مربی پایه‌هایمان کرونا گرفت و الان با قرنطینه خانگی حالش خوب است ، مشکلش رفع شده است.

سرمربی تیم پیکان در مورد تعطیلی لیگ و زمان شروع شدن آن گفت: از لحظه‌ای که بیماری نابود شود می‌توانیم بازی‌ها را شروع کنیم. امیدوار هستم اوایل اردیبهشت که هوا کمی گرم می‌شود و این بیماری از بین می‌رود بازی‌ها را از سر بگیریم.

وی در خصوص شروع تمرینات تیمش تصریح کرد: ما ۲۰ روز قبل از شروع شدن لیگ تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم. اگر بازی‌ها دیرتر شروع شود نیاز داریم که بدنسازی کنیم و کمی بیشتر تمرین کنیم.

ویسی درباره لغو کلی لیگ برتر فوتبال تأکید کرد: این اتفاق غیرمترقبه‌ای است که رخ داده است. کارشناسان باید تصمیم بگیرند و برنامه‌ریزی کنند تا کسی از این موضوع ضرر نکند و سال آینده بتوانیم کار را شروع کنیم.

سرمربی تیم پیکان افزود: از نظر دید عمومی با اختلاف امتیازی که تیم پرسپولیس دارد خوب است که این تیم قهرمان شود اما باید همه چیز مساوی باشد و کسی از این موضوع آسیب نبیند. تیم‌هایی که می‌خواهند سقوط کنند و سهمیه آسیا بگیرند تکلیف‌شان مشخص شود.

وی در خصوص کیفیت لیگ در سال ۹۸، اظهار داشت:‌ وقتی تیم پیکان را با این همه مهره و کیفیت بازی ته جدول می‌بینیم این یعنی لیگ کیفیت خیلی خوبی دارد . اول فصل خیلی از کارشناسان بر این نظر بودند که پرسپولیس قهرمان نمی‌شود اما الان با اختلاف امتیاز در صدر جدول است. تیم گل‌گهر که در ته جدول است مقابل استقلال پیروز می‌شود و بازی زیبایی را انجام می‌دهد.همه این‌ها برای تیم ملی خوب است.

ویسی در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی تصریح کرد: هر جایی که تغییراتی رخ می‌دهد حرف و حدیث وجود دارد حتی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، من هم اول از این تصمیم راضی نبودم ولی وقتی این انتخاب شده همه باید از آن حمایت کنیم تا تیم ملی ما موفق شود و از گروهش سقوط کند.

سرمربی پیکان تاکید کرد: وقتی هموطنان ما مریض هستند و کسی ناقل است نباید آن را انتقال دهد. کسی با بیرون نرفتن از خانه و ورزشگاه نرفتن نمی‌میرد. بگذاریم این کرونا نابود شود و بعد از آن همه این کارها را انجام دهیم. وقتی بتوانیم کرونا را شکست دهیم باید جشن ملی بگیریم و همه خوشحالی کنیم هر چند آدم‌هایی را از دست داده‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید