تعیین زمان اکران فیلم‌ها منوط به بازگشایی سینماها

مشخص شدن زمان اکران نوروزی سینماها و تشکیل جلسه شورای صنفی نمایش به بازگشایی سینماها منوط است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ غلامرضا فرجی در پاسخ به این‌که آیا در آخرین هفته سال جلسه شورای صنفی نمایش برای بررسی وضعیت اکران فیلم‌ها تشکیل خواهد شد، بیان کرد:  تا بازگشایی سینماهای کشور جلسه نخواهیم داشت و منتظر هستیم شرایط برای باز شدن و فعالیت دوباره سینماها فراهم شود. ان‌شاءالله با صبر و حوصله و رعایت نکات بهداشتی به محض بازگشایی سینماها، اکران نوروزی و آثاری که در چرخه اکران بودند و با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها دچار ضرر و زیان شدند، بررسی خواهد شد.

 

او با ابراز امیدواری از این‌که به زودی کشور از این شرایط سخت عبور کند، درباره اکران نوروزی هم گفت: به دلیل شرایط تعطیلات فعلا نمی‌توانیم دقیق زمانی را برای این برنامه مشخص کنیم و باید منتظر زمان بازگشایی سینماها باشیم تا براساس آن بتوان تصمیم‌گیری کرد.

در روزهای گذشته اظهارنظرهای مختلفی درباره وضعیت اکران فیلم‌ها پس از بازگشایی سینماها مطرح شده و یکی از مهم‌ترین اقدامات اشاره‌شده، ضدعفونی کردن سالن‌ها برای مهیا شدن حضور تماشاگران است. البته به این نکته هم تاکید شده که علاوه بر اطمینان خاطر دادن به مردم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در سالن‌ها، باید پس از بازگشایی سینماها، فیلم‌هایی روی پرده بیایند که بیشترین تعداد مخاطب را جذب کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید