هشت اخراجی در یکی از دیدارهای کوپا لیبرتادورس

در دیدار گرمیو و اینترناسیونال از مرحله گروهی کوپا لیبرتادورس هشت بازیکن اخراج شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دیدار کلاسیک پورتو آلگره بین دو تیم گرمیو و اینترناسیونال با درگیری میان بازیکنان پایان یافت. این اتفاق در سه دقیقه مانده به پایان بازی پس از برخورد مویسس و په‌په با هم رخ داد. پس از ۱۰۶ دقیقه بازی دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند اما فرناندو راپایینی، داور آرژانتینی مجبور شد هشت بازیکن را اخراج کند. سه بازیکن و یک بازیکن نیمکت نشین از هر دو تیم کارت قرمز دریافت کردند. به احتمال فراوان پس از گزارش داور هر دو باشگاه جریمه خواهند شد.

دقیقه ۸۷ درگیری آغاز شد. این دیدار مانند همه بازی های کلاسیک برخوردهایی داشت.‌ مویسس و په‌په آغازگر این درگیری بودند. بازیکن اینتر زمانی که په‌په روی زمین بود به او ضربه زد. سپس بازیکن گرمیو از داور خط خواست تا موییس را جریمه کند که این موضوع با خشم بازیکن میزبان همراه شد.

داور خود را به این درگیری رساند تا شرایط را کنترل کند. او به سرعت هر دو بازیکن را اخراج کرد. در این بین درگیری هایی به وجود آمد که شرایط دیگر غیر قابل کنترل شده بود. بازیکنان به هم ضربه می زدند و سرمربیان دو تیم در تلاش بودند تا شاگردانشان را آرام کنند. این درگیری ۱۰ دقیقه طول کشید و با اخراج چهار بازیکن از هر یک از دو تیم به پایان رسید. بازی با هشت بازیکن (از هر تیم) از سر گرفته شد و داور در دقیقه ۱۰۶ سوت پایان را به صدا درآورد. 

گرمیو و اینترناسیونال در گروه E کوپا لیبرتادورس با چهار امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار دارند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید