جام جهانی ژیمناستیک در دوحه به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی ژیمناستیک در پی شیوع کرونا مسابقات جام جهانی قطر را به تعویق انداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  جام جهانی قطر که قرار بود از بیست و هشتم اسفند سال جاری تا دوم فروردین سال آینده برگزار شود به تعویق افتاد. فدراسیون ژیمناستیک قطر در نامه‌ای به کشورهای شرکت کننده در این رقابت‌ها اعلام کرد که به خاطر شیوع ویروس کرونا رقابت‌های جام جهانی ژیمناستیک در تاریخ‌ اعلام شده برگزار نمی‌شود.

همچنین فدراسیون جهانی ژیمناستیک تاریخ جدید برگزاری این رقابت‌ها را سوم تا ششم ژوئن ۲۰۲۰ (چهاردهم تا هفدهم خرداد ۱۳۹۹) اعلام کرده است.

فدراسیون جهانی اعلام کرده است که شیوع کرونا یک چالشی برای تمام رشته های ورزشی اعم از ژیمناستیک به وجود آورده و این فدراسیون مجبور است رویداد های آینده را به تعویق بیندازد. این تنها رقابتی نیست که زمان آن جابجا شده است. مسابقات جام جهانی ژیمناستیک ایتالیا هم به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

با وجود حساسیت زیاد فدراسیون جهانی ژیمناستیک باید دید که این فدراسیون برای رویداد آینده که قرار است در باکو برگزارشود چه تمهیداتی خواهد اندیشید. تاکنون خبری از لغو یا تعویق مسابقات جام جهانی باکو نشده و قرار است ملی پوشان ایران از دوازدهم تا پانزدهم مارس (۲۲ تا ۲۵ اسفند) در باکو برای کسب سهیمه المپیک با حریفان به رقابت بپردازند.

 

دیدگاه تان را بنویسید