توصیه رضا شاهرودی به گل محمدی

رضا شاهرودی معتقد است که یحیی گل محمدی نباید به دنبال دعوا با دیگران باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ رضا شاهرودی اعتقاد دارد حالا زمانی برای بحث و جدل با حریفان پرسپولیس نیست. او می‌گوید بهتر است یحیی گل محمدی به جای آن که به دنبال درگیری با سایر رقیبان و جواب دادن به مدعیان قهرمانی در لیگ برتر در رسانه ها باشد و مصاحبه‌های جنجالی آنها را پاسخ بدهد، باید تمرکز خود را روی قهرمانی پرسپولیس بگذارد؛ زیرا فقط قهرمانی ها است که در تاریخ می‌ماند. شاهرودی در این خصوص گفت: «لیگ برتر درست زمانی تعطیل شد که پرسپولیس راه خود را پیدا کرده بود و داشت با سرعت زیادی به سمت قهرمانی پیش می رفت. البته برای حفظ سلامتی بازیکنان و مربیان قطعاً این تعطیلی لازم بود اما نباید برخی خود را به عنوان دلسوز فوتبال جا می زدند و برای گرفتن زمان بیشتر جهت رسیدن به شرایط مطلوب، با اعتراضات خود لیگ را به تعطیلی می‌کشاند. پرسپولیس روی فرم آمده بود و می توانست در سه بازی باقی مانده تا پایان سال به پیروزی های بیشتری برسد و قهرمانی اش را در همین اسفند ماه قطعی کند ولی به هر حال تصمیم این بوده که کلیه رقابت های فوتبالی تعطیل شود. در این مورد، نه تنها پرسپولیسی‌ها، بلکه همه افراد جامعه هم به این اقدام احترام می گذارند.»

او اضافه کرد: «با این حال باز هم طبیعی است برخی حریفان از پرسپولیس بترسند. این تیم با این که دوبار مربی خود را در این فصل عوض کرد و با اینکه مدیرعامل باشگاه هم تغییر پیدا کرد و کلی حاشیه و دردسر داشت و مسائل زیادی را به چشم دید اما همین حالا با تیم دوم جدول 10 امتیاز فاصله ساخته و شایستگی قهرمانی را بیش از همه تیم ها دارد. ما به عنوان طرفدار یا پیشکسوت پرسپولیس مطمئن هستیم که این تیم به قهرمانی می رسد و انتظار دیگری هم نداریم چون پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و هواداران هم به صورت مداوم در همه ورزشگاه های ایران، این تیم را تشویق می کنند. این ترکیبی که رقم خورده، زمینه ساز قهرمانی در این فصل و حتی سال های دیگر می شود.» 

مدافع چپ فراموش نشدنی فوتبال ایران ادامه داد: «البته قبلا حریفان پرسپولیس به جای رقابت با تیم ما، فقط علیه بازیکنان و نتایج درخشانی که می گیرند، مصاحبه می‌کنند. من نمی‌دانم چه کسی متولی آن است که بیاید و جلوی این مصاحبه‌ها را بگیرد ولی امیدوارم هرچه زودتر اتفاقات بهتری در فوتبال ایران رخ بدهد. نمی شود که یک نفر بیاید، یک ادعایی مثل مهندسی نتایج را مطرح کند و هیچ کس هم به او کاری نداشته باشد. بالاخره این حرف و حدیث‌ها باید مشخص شود. اگر نتایج مهندسی شده، که تصمیم دیگری بگیرند و اگر مهندسی نشده، افرادی که بدون سند و مدرک تهمت زده‌اند، باید هرچه زودتر محروم شوند. امیدواریم که چنین اراده‌ای در فوتبال ایران به وجود بیاید که با متخلفان و تهمت‌زنندگان به شدت برخورد شود.» 

شاهرودی در نهایت گفت: «می دانم که گل محمدی آدم آرامی است ولی با این حال از یحیی می خواهم بدون توجه به این حرف و حدیث ها فقط به فکر قهرمان کردن پرسپولیس باشد. اگر او تمرکز خود را روی قهرمان کردن پرسپولیس بگذارد، مطمئن باشید این مقام برای باشگاه و تیم به دست می‌آید و آن وقت بهترین جواب ممکن را به مطرح کنندگان چنین شایعاتی داده ایم. قطعاً همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از این تیم حمایت می‌کنند به خصوص در این روزها که پرسپولیس به شدت تحت فشار انتشار شایعات و حواشی است، تنها نمی ماند و ما نمی‌گذاریم در این وضعیت، بچه ها احساس تنهایی کنند. از سوی دیگر، امیدوارم فدراسیون هم در این مورد موضع خود را اعلام کند تا مشخص شود فوتبال ما کاملاً پاک است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید