ناراحتی بازیکنان استقلال از مشکلات مالی و زمین تمرین

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از مشکلات مالی و عدم پرداختی‌ها و همچنین نداشتن زمین مناسب برای برگزاری تمرینات، ناراحت هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ باشگاه استقلال در سال‌های اخیر با مشکلات مدیریتی زیادی روبه‌رو بوده است که تبعات آن دامن‌گیر تیم استقلال شده است. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای این تیم، عدم پرداختی‌های به موقع و داشتن زمین مناسب بوده است.

نتیجه این مشکلات، اعتصاب‌های بازیکنان از سال گذشته بوده که باعث ناراحتی هواداران شده است. بماند که استقلالی‌ها در این چند سال بازیکنان خارجی زیادی به خدمت گرفته‌اند که بیشتر آنها به دلیل کیفیت نه چندان خوب از استقلال جدا شده‌اند و بازیکنان اعتقاد داشتند که پول‌هایی که صرف مهره‌های خارجی شده است، می‌توانست صرف پرداختی‌ها و امکانات شود.

امسال پرداختی به بازیکنان تنها 40 درصد بوده است که نیم فصل به اعضای تیم پرداخت شد. بازیکنان انتظار داشتند در آستانه پایان سال، حداقل بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شد، اما این اتفاق نیفتاده است. با اختلافاتی که بین اعضای هیئت مدیره استقلال و جدایی عبدالرضا موسوی پیش آمد، شرایط تیم بلاتکلیف شد، چرا که موسوی طبق گفته خودش مبلغ 7 میلیارد تومان به باشگاه کمک کرده بود. اکنون با آمدن علی فتح‌الله‌زاده، بازیکنان از فرهاد مجیدی سرمربی استقلال خواستند که با سرپرست باشگاه در رابطه با مطالبات مالی صحبت کند. مجیدی نیز در جلسه با فتح‌الله‌زاده، ناراحتی بازیکنان را به گوش سرپرست باشگاه رساند.

داشتن زمین تمرین مناسب نیز از دیگر دغدغه‌های بازیکنان استقلال است. بازیکنان در این فصل در مجموعه نفت تهرانسر و مجموعه انقلاب تمرین کرده‌اند و در فصل زمستان مجموعه انقلاب کیفیت لازم را ندارد. فتح‌الله‌زاده چند زمین تمرین را مدنظر دارد و قرار است با مجیدی در خصوص انتخاب یک زمین مناسب تصمیم‌گیری شود.

دیدگاه تان را بنویسید