آنسو فاتی؛ از پدیده شدن تا محو تدریجی در بارسا

آنسو فاتی پدیده این فصل بارسلونا در چند هفته اخیر شرایط خوبی را در این تیم تجربه نمی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ وقتی کیکه ستین به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد، بسیاری از بازیکنان جوان باشگاه خوشحال شدند چرا که ستین به استفاده از ستاره های جوان و آینده دار اعتقاد زیادی داشت و این را در بتیس و لاس پالماس نشان داده بود.

او در شروع کارش به ریکی پویج و نیز آنسو فاتی 17 ساله میدان داد. پویج به تدریج از ایده های او خارج شد و آنسو فاتی هم پس از شش بازی حضور در ترکیب ثابت، در چند بازی اخیر بارسا محو شده است.

فاتی در سانتیاگو برنابئو برابر رئال تنها در 9 دقیقه پایانی وارد زمین شد اما نتوانست کار خاصی انجام دهد. او در بازی برابر ناپولی هم سه دقیقه پایانی فرصت بازی پیدا کرد و هدف از ورود او به زمین نیز کشتن زمان بود.

فاتی در بازی برابر ایبار حتی یک دقیقه به میدان نرفت؛ در دیداری که بارسا با 5 گل پیروز شد. در آن دیدار ستین ترجیح داد مارتین برایثویت خرید جدید بارسا را روانه میدان کند.

در واقع جذب برایثویت و نیز استفاده از ویدال در برخی بازی ها به عنوان مهاجم سوم باعث شده تا از نقش آنسو فاتی در بارسلونا به میزان قابل توجهی کاسته شود. او در بدو ورود ستین به طور متوسط 81 دقیقه برای بارسا بازی کرد ولی در سه بازی اخیر، متوسط حضور او به 4 دقیقه کاهش یافته است.

همه چیز از سن مامس و شکست بارسا از بیلبائو در یک چهارم نهایی کوپا دل ری شروع شد. فاتی دقیقه 57 تعویض شد و سپس در بازی بعدی برابر بتیس به میدان نرفت. در ادامه او 85 دقیقه خوب برابر ختافه داشت و پس از آن بازی از ایده های ستین خارج شد.

دیدگاه تان را بنویسید