حرف های مجید جلالی پس از برد شاگردانش مقابل استقلال

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:ما امروز سنجیده بازی کردیم و این برد می‌تواند نوید بخش روزهای خوبی در آینده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت:در وهله اول این روز خوب و بزرگ را برای فوتبال سیرجان به همه مردم شهر و مسئولان تبریک می‌گویم و باعث افتخارم این است که در این تیم کار می‌کنم. از همه مسئولان و مردم ممنون هستم که با حمایت و انرژی از تیم ما حمایت کردند.

وی افزود: ما امروز سنجیده بازی کردیم و این برد می‌تواند نوید بخش روزهای خوبی در آینده باشد.

سرمربی گل گهر با اشاره به غیبت تماشاگران در مسابقه امروز عنوان کرد: ما امروز میزبان بودیم. راجع به این موضوع با بچه‌ها صحبت کرده بودم بازی بدون تماشاگر برگزار شد که فکر می‌کنم نبودن آنها روی جو و فضای استادیوم تأثیرگذار بود.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره پیشرفت بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: خوشحالم که بچه‌های ما پیشرفت می‌کنند بچه‌هایی که نیم‌فصل اول بودند و حالا کیفیت بهتری دارند. حسینی، وکیا، برازی و... نیم‌فصل اول هم بودند اما الان با کیفیت خوبی بازی می‌کنند و من از این جهت خوشحالم.

جلالی همچنین در خصوص داوری خاطرنشان کرد:‌ به نظرم بد نبود. آن اعتراضی که ما داشتیم و منجر به اخراج یکی دو مربی شد روی اوتی بود که از سمت ما بیرون رفت و حریف بلافاصله انداخت که آنها صاحب موقعیت شدند اما در مجموع داوری خوب قضاوت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید