وحشت از "کرونا" در میان بازیکنان تیم صدر جدول

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید فکر کردن به قهرمانی دستاوردی جز غرور کاذب ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، درباره وضعیت حال حاضر این تیم گفت: بر خلاف این تصور که مس رفسنجان به علت صدرنشینی و هفت اختلاف امتیاز با تیم دوم جدول، در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد، وضعیت تیم ما در حال حاضر کاملا متوسط است. ما یک مشکل بزرگ داریم، تعداد زیادی از بازیکنان ما یا مریض هستند و یا دچار مصدومیت شده‌اند. این کار تیم ما را دشوار می‌کند. از جهت دیگر، وضعیت لیگ مشخص نیست، ابتدا چند خبر حاکی از آنکه بازی‌ها را تعطیل خواهند کرد منتشر شد، بعد از آن گفتند که تمامی بازی‌ها برگزار خواهد شد، بعد گفتند تمامی بازی‌ها تا قبل از ماه رمضان باید انجام شود. به همین دلیل فشردگی در برنامه بازی‌ها بسیار بالا خواهد رفت و این شرایط، کار را برای تمامی تیم‌ها سخت خواهد کرد. علاوه بر این موارد، لیگ به انتهای فصل رسیده است و بازیکنان دچار فرسودگی شده‌اند.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما هجومی‌ترین تیم لیگ یک است، گفت: بله، تا به اینجای فصل به علت گل‌های زده بالا، مس رفسنجان تهاجمی ترین لیگ دسته اول اعلام شده است.

ربیعی درباره ویروس کرونا و آثاری که در پی داشته است، گفت: این یک بیماری بسیار خطرناک است و همه در معرض ابتلا به آن هستند و عوامل فوتبالی شامل بازیکنان و کادر فنی و غیره نیز از این موضوع مستثنی نیستند. از جهت دیگر، در چند روز اخیر آمار شیوع این بیماری بالاتر هم رفته است. جدا از اینکه بازی‌ها باید تعطیل شود یا خیر، این موضوع یک آشفتگی ذهنی برای بازیکنان به وجود آورده است و حاشیه برای تیم ما اصلا خوب نیست.

مس رفسنجان تا به اینجای فصل موفق به کسب ۵۲ امتیاز شده است، با اقتدار در صدر جدول این لیگ قرار گرفته است و هفت امتیاز با تیم رده دوم جدول فاصله دارد. ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را قهرمان می‌داند یا خیر و چه برنامه‌ای برای ادامه راه دارد، گفت: برخلاف مطالبی که رسانه‌ها درباره تیم ما منتشر می‌کنند، ما به هیچ عنوان خود را قهرمان این فصل نمی‌دانیم. بازی‌های زیادی پیش رو داریم و نسبت به قبل تلاش بیشتری خواهیم کرد. اگر به اختلاف امتیاز خود با تیم بعدی جدول فکر کنیم دچار غرور کاذب می‌شویم.

او درپایان و در پاسخ به این سوال که آیا تجربه حضور در لیگ برتر را داشته اید گفت: تجربه لیگ برتر را نداشته‌ام  و در حال حاضر به آن فکر هم نمی‌کنم. تمرکز ما روی بازی‌ها پیش روی تیم است و نباید به چیز دیگری فکر کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید