دبیرکل کمیته المپیک: اردوهای غیرضروری لغو می‌شوند

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مقرر شد رویدادهای غیر المپیکی با تعویق برگزارشود و مسابقات لیگ در سطح لیگ برتر، بدون تماشاچی برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کیکاووس سعیدی با مثبت خواندن  جلسه مشترک کمیته اجرایی با مسعود سلطانی‌فر گفت: اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، ساز و کار اجرا و ابلاغ آن، بحث منابع مالی، تحصیل اعتبارات و بسیج  منابع برای حضور قدرتمند کاروان ورزشی ایران در  المپیک  و موضوع سرپرستی فدراسیونهای ورزشی  از مواردی بود که در این نشست مورد بحث  قرار گرفت.

وی افزود: از دستاوردهای خوب این نشست‌ها رفع ابهامات و تأکید مشارکت حداکثری در حوزه مدیریت کلان ورزش کشور بود که توسط دکتر سلطانی‌فر و دکتر صالحی امیری مورد تأکید قرار گرفت.

سعیدی تعامل میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را در طول سالهای گذشته بسیار مطلوب توصیف کرد و خاطرنشان کرد: این دوران را می‌توان یکی از  موفق‌ترین دوران  معرفی کرد که مشارکت حداکثری وجود دارد.
 
دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود: در تصمیم‌سازی های ورزشی به خصوص در حوزه سیاست‌گذاری در حوزه کلان و راهبردی و این همدلی ناشی از فضای صمیمی و دوستانه و مشارکت کارشناسی  است.

وی در خصوص تصمیمات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیگیری از شیوع کرونا گفت: در خصوص این بیماری سلطانی‌فر به موقع ورود کرد و با همفکری  فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته ملی المپیک، پروتکلی تهیه و ارائه شد.

سعیدی اضافه کرد: همچنین مقرر شد رویدادهای غیر المپیکی با تعویق برگزارشود، اردوهایی که کاملا ضروری به طور ویژه کاملا ایمن و مسابقات لیگ در سطح لیگ برتر بدون تماشاچی برگزار شود.

وی در پایان افزود : در کمیته ملی المپیک هم، فعالیت آکادمی ملی المپیک را به حداقل سطح رساندیم و فقط قهرمانان المپیک که سهمیه کسب کردند استفاده می‌کنند در این مکان تمریناتشان را پیگیری خواهند کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید