بازتاب آغاز تمرینات کشتی حسن یزدانی در صفحه مجازی اتحادیه جهانی کشتی

بعد از اینکه قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۶ ریو از آغاز دوباره تمرینات کشتی‌اش بعد از جراحی خبر داد، پیام قهرمان ایرانی جهان و المپیک در صفحه مجازی اتحادیه جهانی کشتی بازنشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ حسن یزدانی که پیش از مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان در تمرین دچار آسیب دیدگی شده و مجبور به جراحی مینیسک زانویش  در آذر ماه شد، روز گذشته در صفحه اینستاگراش از آغاز دوباره تمرینات کشتی‌اش خبر داد.

او در این باره نوشت: «خدا را شاکر هستم که توانستم بعد از گذشت 65 روز از جراحی زانو، دوباره به تشک برگردم و تمریناتم را ادامه دهم.»

یزدانی در ادامه نیز از سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا دبیر و حسن رنگرز رئیس و سخنگوی فدراسیون کشتی، دکتر کیهانی جراحش و ... تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد: «امیدوارم با دعای خیر شما مردم در مسابقات آتی و همچنین المپیک با خوش رنگ ترین مدال دل ملت شریف ایرن را شاد کنم.»

پیام حسن یزدانی در صفحه مجازی اتحادیه جهانی نیز بازتاب داشت و بازنشر شد.

این در حالی است که چندی پیش اینستاگرام اتحادیه جهانی از بازگشت دوباره دیوید تیلور به مسابقات، بعد از جراحی زانو خبر داده بود.

یزدانی با طلای جهانی نورسلطان، سهمیه حضور در المپیک را گرفته اما پت داونی جانشین تیلور نتوانست مجوز حضور در توکیو را به دست بیاورد و تیلور باید در مسابقات گزینشی سهمیه وزن 86 کیلوگرم تیم ملی آمریکا را به دست بیاورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید