گزارش اتحادیه جهانی کشتی درباره اقدام عجیب فرنگی‌کار ایران

اتحادیه جهانی کشتی در گزارش خود درباره رقابت های دور مقدماتی ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در هند، به انصراف کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه نیمه نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در جریان دیدار نیمه نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در دهلی پایتخت هند، بهروز هدایت در حالی که با نتیجه قاطع ۷ بر صفر از حریف قرقیزستانی پیش بود و کشتی را به خوبی در دست داشت، در فاصله ۶ ثانیه مانده به پایان مبارزه به روی تشک نشست و اعلام کرد بدلیل مصدومیت زانو توان ادامه مبارزه را ندارد تا دست رقیب به نشان فرد پیروز بالا برود، اتفاقی که حتی تعجب داور این مبارزه را نیز بدنبال داشت.

اتحادیه جهانی کشتی دقایقی قبل در مطلبی پیرامون نتایج بدست آمده در دور مقدماتی ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، به این اقدام هدایت نیز واکنش نشان داد و عنوان کرد: بهروز هدایت نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران در حالیکه ۷ بر صفر از حریف خود پیش بود در ثانیه‌های پایانی مبارزه ظاهرا به علت مصدومیت از ناحیه زانو حاضر به ادامه این مبارزه نشد.

اتحادیه جهانی کشتی در ادامه یادآور شد: حتی با وجود بدشانسی هدایت، ایران در ۵ وزن نخست با داشتن ۳ نماینده در دیدار فینال، بیشترین کشتی‌گیر را در فینال ۵ وزن نخست دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید