مدیرعامل یوونتوس: علاقه به جذب گواردیولا را تکذیب نمی‌کنیم

آندره‌آ آنیلی، مدیرعامل یوونتوس، می گوید که نمی تواند علاقه این باشگاه به جذب پپ گواردیولا را تکذیب کند و همه به این مربی علاقه دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ اخیرا به صدرنشین سری آ لینک شده اند با این حال مدیرعامل یوونتوس می گوید که می داند سرمربی سیتی در حال حاضر در جایی که هست، خوشحال است. آنیلی در گفتگو با رادیو 24 اظهار داشت: " این که بگوییم کسی به جذب گواردیولا فکر نمی کند، دروغ است. در حال حاضر او از جایی که هست به شدت خوشحال است. اگر من در جایی که هستم، خوشحال باشم بعید است که بخواهم آنجا را ترک کنم. " 

بارسلونا امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف ناپولی خواهد رفت. در هفته های اخیر صحبت هایی درباره احتمال جدایی لیونل مسی مطرح شده است. او بندی در قرارداد خود دارد که می تواند در پایان هر فصل به صورت رایگان نیوکمپ را ترک کند و این می تواند گزینه جذابی برای یوونتوس باشد. آنیلی در این باره گفت: " این می تواند یک انگیزه باشد. پنج تیم برتر ایتالیا میلان، اینتر، یوونتوس، رم و ناپولی هستند و اگر هر کدام از آنها قدرتی مانند مسی داشته باشند برای همه بهتر است. ما در مرزهای خودمان مشکلی نداریم، مشکل خارج از مرزهاست. "


 

دیدگاه تان را بنویسید