نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن؛

فرهاد مجیدی: دیاباته دوست داشت در کنار خانواده‌اش باشد/ امیدوارم بازی فردا برگزار شود

فرهد مجیدی گفت: دیاباته اعلام کرد دوست دارد در کنار خانواده‌اش باشد و در فرانسه کارهای فیزیوتراپی را انجام خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال ظهر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: در ۲ و ۳ روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم. تیم حریف تیم خوبی است. ذوب‌آهن را آنالیز کرده‌ایم. امیدواریم بتوانیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

او ادامه داد: قائدی و اسماعیلی دیروز با ما تمرین کردند اما چون یک جلسه با ما تمرین کردند، به احتمال زیاد از ابتدا به آن‌ها بازی ندهیم. با توجه به این که بازیکنان مصدوم  که از کلینیک خارج می‌شوند و به تمرین اضافه می‌شوند، برنامه خاصی برای آن‌ها می‌نویسیم و از ربانی خواهش کردم زیر نظر او تمرین کنند.

وی درباره بازگشت دیاباته گفت: امرزو مشخص می‌شود و جواب MRI او خواهد آمد. من منتظر جواب دکتر تیم هستم. دیاباته به صورت شخصی با من صحبت کرد و اعلام کرد که دوست دارد در کنار خانواده‌اش باشد و به من گفت که در فرانسه کارهای فیزیوتراپی را انجام خواهد داد و من هم به او این اجازه را دادم که به مرخصی برود.

مجیدی درباره احتمال تعطیلی لیگ برتر به دلیل "کرونا ویروس" گفت: من نخستین‌بار است که این موضوع را شنیدم و اطلاعی از آن ندارم. امیدوارم که این اتفاق نیفتد و با توجه به این که مجبوریم ۴ روز یک بار بازی کنیم و بازی عقب افتاده داریم، امیدوارم بازی فردا برگزار شود.

سرمربی استقلال در باره حواشی که برای او مبنی بر استفاده از ماده "جک تری‌دی" در یکی از داربی‌ها افتاد تصریح کرد: من نه وقتش را دارم و نه برایم مهم است که جواب این اراجیف را بدهم.

او در پایان گفت: تیم ما در ۳ جام مدعی است و در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خود صعود می‌کنیم. در لیگ و جام حذفی هم تلاش می کنیم که بتوانیم قهرمان شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید