"کرونا" برنامه ریزی دوچرخه سوار ملی ایران را هم برهم زد

رکابزن ملی‌پوش ایران گفت: فکر می‌کردم حداقل می‌توانم با تیم چینی خود در مسابقات شرکت کنم و قبل از قهرمانی آسیا به آمادگی برسم اما ویروس کرونا برنامه‌هایم را بهم ریخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید صفرزاده درباره تاثیر تعویق زمان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا بر روی بهتر آماده شدن تیم ملی بیان کرد:  به نظرم تغییر زمان برگزاری مسابقات جاده قهرمانی آسیا برای ما تاثیری ندارد. اگر وضعیت مالی فدراسیون به گونه‌ای بود که در چند مسابقه شرکت می‌کردیم در این صورت به نفع ما بود اما اکنون که فدراسیون بودجه کافی ندارد که پیش از این رقابت‌ها به چند تور اعزام شویم بنابراین تاثیری هم برای ما ندارد.

صفرزاده در پاسخ به این پرسش که مسابقه‌ای تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است یا خیر، تاکید کرد: هیچ خبری نیست. در حال حاضر هم برخی از رکابزنان از جیب خودشان دارند هزینه می‌کنند و به مسابقات می‌روند تا به آمادگی نسبی دست پیدا کنند. من هم فکر می کردم با تیم چینی خود به مسابقات می روم و حداقل می توانم قبل از قهرمانی آسیا آمادگی خوبی پیدا کنم اما ویروس کرونا تمام برنامه های من را بهم زد. من حتی ویزا گرفته بودم و دیروز پرواز داشتم که به چین بروم و همراه تیمم در یک مسابقه شرکت کنم اما کنسل شد.

رکابزن ملی پوش ایران در مورد اینکه خبری از برنامه‌ریزی برای نتیجه گرفتن یک سهمیه المپیک دوچرخه سواری نیست، تاکید کرد: همه چیز به شرایط اقتصادی برمی گردد و متاسفانه اصلا از فدراسیون حمایت خاصی نمی‌شود. من حتی شنیده‌ام که وزارت ورزش ۵۰درصد بودجه سال ۹۸ فدراسیون را پرداخت نکرده است. حضور در مسابقات هم پول می‌خواهد من خودم گلایه‌های از فدراسیون داشته ام اما بهم ثابت شده که واقعا بودجه ندارند. حتی برای برگزاری اردوی تیم ملی هم دچار مشکل است. محمود پراش مربی تیم ملی برای اردوی بوشهر خیلی تلاش کرد و به ارگان های مختلف متوسل شد  تا ادامه دار باشد چون شرایط جوی آنجا خوب بود از طرفی فدراسیون نمی‌توانست منابع مالی را تامین کند و ما واقعا شاهد تلاش پراش بودیم.   

او در پاسخ به این پرسش که در چنین شرایطی چقدر امکان نتیجه گرفتن در المپیک توکیو وجود دارد، تصریح کرد: فقط با معجزه این اتفاق می‌افتد. الان همه دوچرخه سواران دنیا در تورها  و مسابقات مختلف شرکت می کنند تا برای المپیک آماده شوند و ما نمی توانیم از خانه به المپیک برویم و بگوییم بین آنها نتیجه می گیریم. اصلا چنین چیزی شدنی نیست.

صرزاده در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه توانستند طلب خود را از باشگاه شهرداری تبریز بگیرند، تصیح کرد: خیر. باشگاه شهرداری تبریز یک ریال از قرار داد سال گذشته را به ما پرداخت نکرده است. همچنین  برای قرارداد دو سال پیش هم یک واحد آپارتمان به ۱۳-۱۴ نفر داده است که آن هم حدود ۱۰ سال دیگر آماده می شود . البته غیر از این یک واحد آپارتمان، ۳۰-۴۰درصد دیگر از قراردادهایمان باقی می ماند.

او ادامه داد: من با وکالتی که از بقیه نفرات تیم گرفتم  پیگیر حقمان بودم و خیلی تلاش کردم اما بی‌نتیجه بود. اکنون هم از باشگاه شکایت کرده‌ام چون دیدمم به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم و دیگر مجبور شدم به سراغ این گزینه بروم و از باشگاه شکایت کرده ام تا به حقم برسم.

دیدگاه تان را بنویسید