الهامی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به مس بزنیم

سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش در رقابت‌های جام حذفی مرحله به مرحله پیش می‌رود تا به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ ساکت الهامی سرمربی تراکتور پس از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: از یک بازی سخت و یک تیم قابل احترام عبور کردیم. بازیکنان در ۲۰ دقیقه اول شرایط خوبی را نداشتند اما در ادامه توانستند به بازی برگردند و در نیمه اول موفق شدیم کار را تمام کنیم. در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما این اتفاق نیفتاد. حدود دو هفته تا بازی بعدی فاصله داریم و  از مسئولان می‌خواهیم به ما کمک کنند تا کیفیت زمین بازی افزایش پیدا کند. از بازی خوب مس کرمان نباید گذشت و این تیم شکل دفاعی خوبی داشت و آرزو می‌کنم که این تیم به لیگ برتر برگردد.

 

او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دفاعی تیمش اظهار کرد: وقتی که شما حمله می‌کنید و ساختار حمله‌ای دارید، مجبور می‌شوید از ساختارهای دفاعی‌ات کم کنید. این مساله موجب شد که مقابل مس کرمان گل بخوریم. من سعی می‌کنم فیلم بازی‌ها را ببینم و مشکل گل خوردن تیم را حل کنم  اما فوتبال همین است. من این نوع فوتبال را دوست دارم و علاقه دارم که با سبک هجومی تیمم را جلو ببرم.

الهامی در واکنش به سوالی درباره کم گل زدن‌ مهاجمان تیمش هم گفت:‌ اینکه همه در گلزنی شریک باشند خیلی خوب است تا اینکه مهاجمان نتوانند گل بزنند. اولین کاری که من از مهاجم می‌خواهم دفاع کردن است و مهاجمان اولین مدافعان تیم هستند. فلسفه تیم ما این است که باهم دفاع کنیم و باهم به سمت دروازه حریف حمله کنیم. همه ما یک مجموعه هستیم و در تیم من هر کسی جای خودش و وظیفه خودش را دارد. اینکه مهاجمان ما در دو بازی گذشته شرایط خوبی برای گلزنی ندارند قبول دارم اما باید تلاش کنیم که بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

الهامی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به قهرمانی تیمش در جام حذفی، اظهار کرد: ما دوست داریم مرحله به مرحله پیش برویم تا در نهایت بتوانیم به مقام قهرمانی جام حذفی برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید