محمدخانی: یحیی فقط 4 روز وقت دارد!

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید سرمربی این تیم تا بازی فقط 4 روز فرصت دارد تا ایرادات تیمش را رفع کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ پرسپولیس بعد از شروع خوب با یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر، در سه بازی اخیر خود نمایش خوبی نداشته و روی هم رفته دروازه این تیم 6 بار باز شده است و به طوری کلی دو تساوی و یک باخت را ثبت کرده است.

کارشناسان معتقدند که تیم گل‌محمدی در مواردی ناهماهنگ و در برخی از پست‌ها با حضور بازیکنان نه چندان آماده مواجه است و همین موضوع موجب افت فنی این تیم در برابر تیم‌هایی مانند استقلال، الدحیل و شارجه شده است.

شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر 2 برابر شارجه امارات متوقف شد تا 2 امتیاز مهم دیگر را در راه صعود به مرحله بعد از دست دهد. نتیجه ای دور از انتظار که شاگردان گل محمدی را از رقیبان خود عقب انداخت و تیم یحیی نیاز مبرمی به کسب 12 امتیاز باقی مانده مرحله گروهی دارد.

*یکی از بدترین بازی های پرسپولیس، مقابل شارجه بود

ناصر محمدخانی، مهاجم سال‌های دور پرسپولیس درباره عملکرد سرخ های پایتخت در دیدار برابر شارجه و تساوی ناامیدکننده برابر این تیم اماراتی، اظهار کرد: یکی از بدترین بازی های پرسپولیس در طول این فصل را شاهد بودیم تیم نه نظم خاصی داشت و نه برنامه منظمی برای نزدیک شدن به دروازه شارجه و زدن گل پیروزی. بازیکنان از سطح فنی معمول خود بسیار دور بودند و بعضی از بازیکنان حتی عامل امتیاز از دست دادن پرسپولیس شدند. شجاع خلیل زاده با اشتباه‌های متعدد عملکرد خوبی در دفاع نداشت و مقصر اصلی 2 گل خورده پرسپولیس بود. من انتظار داشتم تیم در نیمه دوم بهتر بازی کند اما این اتفاقات نیفتاد و تیم به راحتی امتیاز از دست داد.

* گل‌محمدی 4 روز وقت دارد ایراد تیمش را رفع کند!

وی ادامه داد: نیمه دوم، نیمه مربیان است و این سرمربی تیم است که باید تاثیرش را روی تیم بگذارد. یحیی با حرف و حدیث های مختلف به تیم آمده و حداقل کاری که می کند باید وضعیت تیم را بهتر کند. در دیدار با الدحیل، تیم در نیمه دوم بهتر بازی کرد و فقط نتوانستیم گل بزنیم اما در این دیدار انگار به پای بازیکنان غل و زنجیر وصل کرده بودند که نمی دویدند. گل محمدی 4 روز وقت دارد ایراد تیمش را پیدا کرده و تا روز بازی با سپاهان آن را برطرف کند وگرنه کاهش فاصله‌ای که در لیگ با سایر مدعیان ایجاد کرده هم از بین می رود.

*بیشتر بازیکنان پرسپولیس تمرکز ندارند

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد بیرانوند و بی انگیزگی او در درون دروازه پرسپولیس گفت: نمی توان چنین چیزی درباره علیرضا گفت. او 4 سال خوب را در تیم داشته و یکی از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس در جام های مختلف بوده است. او فقط تمرکز ندارد که آن هم فقط مخصوص بیرانوند نیست و بیشتر از نیمی از بازیکنان پرسپولیس این مشکل را دارند. البته بیرانوند جانشین خوبی به نام رادو دارد و یحیی خیالش از دروازه است. هر موقع بخواهد می تواند برای ایجاد انگیزه بیرانوند را نیمکت نشین و به رادوشوویچ بازی دهد.

* اگر پرسپولیس التعاون را ببرد، صعودش تا حد زیادی محتمل است

او در پایان تصریح کرد: 4 بازی مهم دیگر باقی مانده و 6 امتیاز مهم آن در تهران است و پرسپولیس می تواند آنها را کسب کند. پرسپولیس اگر بتواند از التعاون حداقل 3 امتیاز بگیرد، می تواند تا حد زیادی صعودش را محتمل کرده؛ زیرا آن دو بازی در آزادی می تواند با برد برای پرسپولیس همراه باشد. هم شارجه و هم الدحیل توان رقابت و تحمل فشار هواداران پرسپولیس را ندارند.

دیدگاه تان را بنویسید