لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۰؛

عباسعلی حذف شد / تلاش کاراته ایران برای کسب ۲ مدال طلا و ۴ مدال برنز در روز پایانی

روز دوم مسابقات کاراته وان امارات با صعود علیپور به دیدار رده‌بندی و حذف حمیده عباسعلی به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز دوم از دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان 2020 از صبح امروز (شنبه) در دبی امارات پیگیری شد و رزیتا علیپور با برتری در جدول شانس مجدد وزن 61- کیلوگرم به دیدار رده‌بندی رسید و حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت تا کاراته ایران در روز پایانی برای کسب 2 مدال طلا و چهار نشان برنز به روی تاتامی برود.

در رقابت‌های وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور در دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل آنا جوآنا نیلسون از سوئد به برتری دست یافت و در ادامه با نتیجه 2 بر یک آنا رودینا از روسیه را شکست داد. او در دور سوم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ین ژیا اویان از چین شد، اما با توجه به فینالیست شدن کاراته‌کا چینی به جدول شانس مجدد راه یافت.

علیپور در جدول شانس مجدد با برتری یک بر صفر مقابل ناتالی ویلیام از انگلیس به دیدار رده‌بندی صعود کرد و فردا(یکشنبه) برای کسب نشان برنز به مصاف نیلا گوتالینو از روسیه خواهد رفت.

در رقابت‌های وزن 68+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی در دور اول با نتیجه 3 بر صفر مقابل ایرنه بچانه از موزامبیک پیروز شد و در ادامه با نتیجه قاطع 8 بر صفر مقابل سوآن ون از چین تایپه به برتری رسید.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان در دور سوم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب صوفیا برولتسوآ از قزاقستان شد تا با توجه شکست این کاراته کا در دور بعد از ادامه مسابقات کنار برود.

با پایان رقابت‌های روز دوم، کاراته ایران در روز پایانی مسابقات شانس کسب دو مدال طلا(ذبیح‌الله پورشیب و شیما آل‌سعدی) و 4 مدال برنز( مهسا افسانه، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و بهمن عسگری) را خواهد داشت.

کاراته وان امارات با حضور 571 کاراته‌کا از 85 کشور جهان از روز جمعه 25 بهمن‌ماه به مدت سه روز در  دبی امارات برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید