شیما آل سعدی راهی فینال کاراته وان شد/ دیدار پورشیب و خدابخشی در نیمه نهایی

نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفانش به دیدار پایانی دومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰ راه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در دومین روز از لیگ جهانی کاراته وان امارات که با حضور ۵۷۱ کاراته کا از ۸۵ در شهر دبی پیگیری می شود، شیما آل سعدی در وزن ۶۱- کیلوگرم با کسب ۵ پیروزی فینالیست شد و فردا برای کسب مدال طلا به مصاف یین ژیااویان چینی خواهد رفت.


آل سعدی ابتدا ۲ بر یک کریستینا فرر از اسپانیا را برد و در ادامه نیز مقابل فیلیپه وندولینه از فرانسه با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید. وی در سومین مبارزه ۳ بر ۲ اینگیریدا سوچانکوآ از اسلواکی را شکست داد و سپس موفق شد یک بر صفر آنیتا سروگینا از اوکراین را با شکست بدرقه کند و گام به دور نیمه نهایی بگذارد.

آل سعدی در مبارزه نیمه نهایی مقابل جیانا لطفی از مصر  پس از تساوی ۲ بر ۲ با قانون سنشو برنده تاتامی شد و به فینال راه پیدا کرد.

همچنین در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح‌الله پورشیب و مهدی خدابخشی دو نماینده ایران در این رقابت‌ها با برتری مقابل رقبای خود راهی نیمه نهایی شدند و دقایقی دیگر برای رسیدن به فینال مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

در وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان نیز رزیتا علیپور با شکست مقابل یین ژیااویان از چین به گروه بازنده‌ها رفت و کیوان بابان نیز در وزن ۸۴- کیلوگرم حذف شد. شهرجردی و زارع نیز در دور نخست رقابت‌های کاتا حذف شدند.

در جریان رقابت‌های روز گذشته نیز، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم به دیدار رده بندی رفتند تا برای کسب مدال برنز مبارزه کنند و طراوت خاکسار، امیر مهدی زاده و علی اصغر آسیابری نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید