گلستان به لیگ برتر کشتی بازمی‌گردد

استاندار گلستان در جلسه با رئیس سازمان لیگ کشتی وعده داد این استان در لیگ‌ برتر سال ۹۹ نماینده داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالمهدی نصیرزاده در سفر به استان گلستان با مسئولان ورزشی و سیاسی این استان دیدار و گفت‌وگو کرد. در نشستی که در محل استانداری گلستان برگزار شد، هادی حق‌شناس استاندار گلستان، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، مهدی غفاری رئیس هیات‌ ورزش‌های دانشگاهی گلستان و محمدحسین ملاح رئیس هیئت کشتی گلستان حضور داشتند. یکی از موضوعات این جلسه میزبانی استان گلستان از دور رفت لیگ دانشجویی بود که با اعلام آمادگی مسئولان این استان همراه شد.

بحث بعدی در مورد حضور یک نماینده از استان گلستان در لیگ برتر کشتی بود. رئیس سازمان لیگ کشتی با اشاره به این موضوع گفت: در سال 97 تیم راه و شهرسازی گرگان موفق شد به عنوان سومی لیگ برتر دست پیدا کند، اما متأسفانه این تیم در لیگ سال 98 حضور نداشت. امیدوارم برای سال آینده با حمایت‌های مجموعه استانداری شاهد حضور نماینده‌ای پرقدرت در شأن نام استان گلستان در لیگ برتر باشیم.

در ادامه استاندار گلستان عنوان کرد: سعی و تلاش خود را می کنیم که موضوع تیمداری در لیگ برتر کشتی به سرانجام برسد. محدودیت‌ها را این کار مرتفع می‌کنیم تا استان گلستان با حمایت یکی از موسسات مالی و اعتباری یا همان راه و شهرسازی وارد لیگ برتر کشتی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان نیز در ادامه این جلسه گفت: مردم استان گلستان علاقه زیادی به کشتی دارند. تجربه نشان داده وقتی مسابقات به میزبانی گلستان برگزار می‌شود، ظرفیت سالن پر می‌شود. در واقع حضور یک تیم از گلستان در لیگ برتر کشتی یک مطالبه اجتماعی به حساب می‌آید.

در پایان این نشست صمیمی حق‌شناس از آمادگی استان گلستان برای میزبانی از لیگ دانشجویی خبر داد و گفت: اگر در لیگ برتر کشتی سال 99 نماینده داشته باشیم، از الان می‌توانم بگویم گلستان آماده میزبانی از جام باشگاه‌های کشتی جهان هم هست. این استان با طبیعت بکری و تجربیاتی که از میزبانی‌های بین‌المللی دارد، می‌تواند خیلی خوب این مسابقات را برگزار کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید