گزارش جی پلاس/ جشنواره فیلم فجر ۳۸

پایان دهه سینما با معرفی نامزدهای سیمرغ/ انتخاب هیات داوران خبرنگاران را راضی کرد؟

نامزدهای سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر ۳۸ اعلام شدند و جلسه اعلام نامزدها با حاشیه‌هایی همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جی پلاس از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، در پایان روز دهم جشنواره، نامزدهای سیمرغ بلورین جشنواره اعلام شدند.

ابتدا قرار بود معرفی نامزدها ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه) انجام شود اما در روز نهم جشنواره تصمیم گرفته شد که در سانس آخر سینمای رسانه‌ها در روز دهم، فیلم پسرکشی ساخته محمدهادی کریمی (خارج از بخش مسابقه) در پردیس ملت اکران شود و به این ترتیب اعلام نامزدها به ساعت ۲۱:۳۰ موکول شد.

در ادامه و با توجه به این که نشست خبری فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی ( اکران شده در سانس دوم سینمای رسانه‌ها) خیلی طولانی شد، تصمیم گرفته شد که فیلم پسرکشی نشست خبری کوتاهی هم داشته باشد و به این ترتیب برنامه اعلام نامزدها تا بعد از ساعت ۲۲ به تعویق افتاد.

جلسه اعلام نامزدهای جشنواره فیلم فجر ۳۸ با اجرای مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی جشنواره آغاز شد. 

با توجه به این که جلسه به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌شد، مسئولان برگزاری مراسم از خبرنگاران و عکاسان خواستند که هنگام برگزاری مراسم از تردد جلوی جایگاه خودداری کنند.

در میان اعلام نامزدها توسط دبیر جشنواره فیلم فجر ۳۸، خبرنگاران از ابراهیم داروغه زاده خواستند که نامزدها را آهسته‌تر اعلام کند.

هنگام نام بردن از نامزدها، گاهی واکنش خبرنگاران بسیار جلب توجه می‌کرد.

بیشترین واکنش منفی هنگام اعلام نامزدهای بهترین فیلمبرداری، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیکر نقش اصلی زن و بهترین فیلم دیده و شنیده شد.

پس از اتمام اعلام نامزدها برخی خبرنگاران از این که دبیر جشنواره قرار نیست به پرسش‌های خبرنگاران جواب دهد و جلسه پرسش و پاسخی در کار نیست اعتراض کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید