آغاز ثبت نام وام های دانشجویی + شرایط ۲۰ نوع وام

ثبت نام وام های مسکن، زیارت، ازدواج، ضروری ویژه دکتری، تحصیلی ویژه دکتری، شهریه دانشگاه های دولتی، پیام نور، غیرانتفاعی، علمی کاربردی، و دانشگاه آزاد از امروز آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ثبت‌نام وام‌های ضروری، مسکن، ودیعه مسکن، زیارت، ازدواج، شهریه دانشگاه دولتی و پیام نور، ضروری ویژه دکتری، تحصیلی ویژه دکتری، و وام شهریه دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی از امروز سه شنبه پانزدهم بهمن ماه ۹۸ آغاز شد و تا پایان نیم سال تحصیلی فعال است.  

اولویت پرداخت وام با لیست‌هایی است که فرایند ثبت نام تا تایید را زودتر سپری کرده باشند بنابراین اهتمام بر پرداخت وام تا پایان اسفندماه سال ۹۸ چه دانشگاه‌هایی است که لیست خود را حداکثر تا ۱۰ اسفندماه ارسال کرده باشند تا بر اساس منابع مالی صندوق رفاه دانشجویان در اولویت پرداخت وام قرار گیرند.

سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان از تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال جاری تا پایان نیمسال تحصیلی فعال است و تمام متقاضیان نسبت به ثبت تقاضای خود فقط در سامانه دانشجویی باید اقدام کنند.

با توجه به ضرورت اعتبارسنجی اطلاعات هویتی دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم باید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با قید فوریت نسبت به روز رسانی ارتباط سامانه آموزشی خود با درگاه تبادل اطلاعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کنند.

در زمان ثبت اطلاعات سند تعهد در پرونده دانشجو در سامانه فاز ۲ ضروری است مشخصات زمان از سامانه ثبت احوال نیز استعلام شود و ترتیبی اتخاذ شود که تصاویر اسناد و تعهد فاقد کیفیت ناخوانا را نیز به روز رسانی کنند.

اولویت پرداخت هر گونه وام  و تسهیلات طبق مصوبات و آیین نامه های صندوق رفاه با دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی است. صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبالغ مصوب ۲۰ نوع وام دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۹ به شرح اعلام کرد برای اطلاع از مبالغ وام مذکور به اینجا مراجعه کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید