تساوی یک نیمه ای استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در آخرین دیدار از هفته نوزدهم لیگ برتر ایران، استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

آرمان قاسمی در دقیقه ۲۰ برای نفت مسجد سلیمان  و ارسلان مطهری در دقیقه ۳۵ برای استقلال گلزنی کردند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، هروویه میلیچ، فرشید باقری، علی کریمی، آرش رضاوند، علی دشتی، امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته (مهدی قائدی ۲۰).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، صادق صادقی، سجاد جعفری و میرهادی میرجوان.

داور: حمید حاج‌ملک

نیمه اول

دقیقه 10: شیخ دیاباته با شوتی از راه دور قصد باز کردن دروازه نفت را داشت که فرعباسی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 16: شیخ دیاباته دچار مصدومیت شد و قادر به ادامه بازی نبود و از زمین خارج شد.

دقیقه 21: ضربه ایستگاهی برای نفت مسجدسلیمان و ارسال روی دروازه استقلال از سمت چپ پس از برخورد به تیر عمودی اول به تیر دوم رفت تا ضربه آرمان قاسمی در دهانه دروازه تبدیل به گل تیم نفت شود.

دقیقه 27: حمله خطرناک و همه جانبه نفتی‌ها روی دروازه استقلال با پاس رو به عقب صادق صادقی به سجاد جعفری همراه شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 31: صادق صادقی به دلیل خطا روی علی دشتی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 35: میلاد زکی‌پور پس از ورود به محوطه جریمه نفت و پاس در عرض به دهانه دروازه ارسلان مطهری را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم با یک ضربه بغل پا دروازه نفت را فرو ریخت.

دقیقه 45: علی کریمی با شوتی که به سمت دروازه نفت شلیک کرد قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که فرعباسی توپ را به کرنر فرستاد.

دیدگاه تان را بنویسید