حواشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان+ تصاویر

مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل آسیب دیدگی در اواخر نیمه اول جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت 19:45 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی شهر مسجدسلیمان به مصاف هم خواهند رفت.

* زمانی که اتوبوس تیم فوتبال استقلال قصد خروج از استادیوم بهنام‌محمدی را داشت هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به اتوبوس این تیم حمله کردند و به سمت آن سنگ پرتاب کردند تا جایی که چند شیشه آن شکست.

*بعد از پایان دیدار تیم‌های نفت و استقلال که منجر به توقف آبی پوشان در سومین مسابقه پی در پی شد هواداران حاضر در ورزشگاه علیه بازیکنان استقلال شعار دادند. این تعداد از تماشاگران که عصبانی به نظر می‌رسیدند با شعار بازیکن بی غیرت نمی‌خواهیم نسبت به بازیکنان استقلال واکنش نشان دادند.

* فرشید اسماعیلی با دریافت کارت زرد دوم در بازی با نفت از محمدرضا اکبریان دیدار آینده تیمش را از دست داد.

* هوادارانی که برای حضور در ورزشگاه تجمع کرده بودند، از نحوه بلیت‌فروشی در سایت اعلامی گلایه داشتند و مدعی بودند که اصلاً دسترسی برای خرید بلیت نداشتند.

* هواداران استقلال زودتر خودشان را به ورزشگاه رسانده و در جایگاه در نظر گرفته شده برای آنها نشسته‌اند.

* علی خطیر، معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در میان تماشاگران حضور یافت تا نظاره‌گر این بازی باشد.

* آندره‌آ استراماچونی در دقیقه 16 بازی و بعد از خطای بازیکن نفت روی فرشید اسماعیلی به داور اعتراض کرد.

* بعد از اینکه محمدرضا اکبریان در دقیقه 28 مسابقه صحنه‌ای را به سود نفت خطا نگرفت هواداران این تیم به شدت علیه داور موضع‌گیری کرده و شعار می‌دادند وای به حال داور اگر نفت ببازد.

* در دقیقه 30 بازی شیخ دیاباته دچار آسیب‌دیدگی شد که داور بازی را متوقف کرد اما در این لحظه مهدی تارتار شدیداً به زمین خوردن مهاجم استقلال معترض شد و با صدای بلند فریاد می‌زد دیاباته عمداً خودش را به زمین می‌اندازد. وی در دقیقه 24 درون محوطه جریمه حریف به زمین خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و تارتار به همین دلیل به حرکات مهاجم استقلال معترض بود.

* در دقیقه 35 بازی دیاباته به دلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد و جای خود را به تبریزی داد.

در دقیقه 38 این مسابقه، شیخ دیاباته مهاجم مهاجم اهل مالی استقلال پا به توپ وارد محوطه جریمه حریف شد و شوت او پس از برخورد با مدافع حریف تغییر مسیر داد تا دروازه‌بان نفت نتواند به خوبی این شوت را مهار کند. مهدی قائدی در این صحنه جایگری خوبی داشت و موفق شد ریباند شوت دیاباته را وارد دروازه تیم میزبان کند تا اولین گل خودش را در فصل جدید برای استقلال به ثمر برساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید