حواشی دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان+ تصاویر/ سجده شکر قائدی بعد از برد آبی‌پوشان

شیخ دیاباته که گل‌های حساسی را برای استقلال به ثمر رسانده در دقیقه 15 دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان مصدوم و از زمین خارج شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت 17 امروز (شنبه ) به مصاف هم رفتند.

 دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان با برتری آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

* بعد از پایان بازی بلافاصله برنامه محافظت از چمن ورزشگاه آزادی در دستور کار قرار گرفتند و زمین پوشانده شد.

* بازیکنان استقلال بعد از برتری خوشحالی جالبی داشتند. گلر تیم با پتوی آبی به سمت سیدحسین حسینی رفت.

* تماشاگران استقلال از فرهاد مجیدی خواستند به سمت آنها برود که وی این کار را انجام داد.

* مهدی قائدی که که امروز نهمین گل خود را به ثمر رساند بعد از پایان مسابقه سجده شکر به جا آورد.

* هواداران استقلال مانند بازی گذشته زباله‌های ورزشگاه را جمع کردند.

* تماشاگران استقلال با دیدن پژمان بازغی بازیگر کشورمان عدد 4 را به او نشان دادند.

* در پایان بازی در نیمه اول فرهاد مجیدی به سوی روزبه چشمی رفت و با او بر سر بازی صحبت کرد.

* پژمان بازغی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به همراه عوامل سازنده فیلم سینمایی راند چهارم در ورزشگاه آزادی حاضر هستند تا صحنه‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فیلمبرداری کنند.

* سیاوش یزدانی مدافع استقلال با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شد و پس از گرفتن عکس سلفی با هواداران در جایگاه ویژه قرار گرفت.

* حدود 50 نفر از هواداران نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تیم شهر خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تشویق می‌کنند. حدود 15 هزار نفر از هواداران استقلال نیز به تشویق شاگردان فرهاد مجیدی مشغولند.

* مهدی قائدی با گلی که وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد، 9 گله شد و در کنار عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

*‌ پس از گلزنی قائدی برخی از نیمکت‌نشینان استقلال در حالی که پتوهای آبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی دوش خود انداخته بودند به کنار زمین آمدند و با باز کردن پتوها به شادی مشغول شدند.

* پس از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال هواداران این تیم علیه تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان شعار دادند.

* در اواسط نیمه دوم استقلال می‌توانست به گل سوم نیز دست پیدا کند. اما ضربه سر بازیکن این تیم به شکل خطرناکی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت که در این صحنه افسوس شدید فرهاد مجیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پی داشت.

* شیخ دیاباته، ستاره این فصل تیم فوتبال استقلال که گل‌های حساسی را برای تیمش به ثمر رسانده در دقیقه 15 دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

دیاباته

 دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در شرایطی آغاز شد که سیدحسین حسینی به هنگام گرم کردن دچار آسیب‌دیدگی شد و کادر پزشکی تیم استقلال به درمان وی پرداخت. مصدومیت حسینی به شکلی بود که برای دقایقی گرم کردن گلرهای استقلال متوقف و روند درمانی این دروازه‌بان پیگیری شد. حسینی بعد از حضور در رختکن مشکلی برای همراهی استقلال نداشت.

51

* در غیاب ووریا غفوری، روزبه چشمی وظیفه کاپیتانی تیم استقلال را بر عهده داشت.

22

* عارف غلامی که به دلیل مصدومیت این روزها از ترکیب آبی‌پوشان دور است با لباس شخصی روی سکوها نشست.

* به مناسبت ایام دهه فجر پیش از شروع مسابقه سرودهای انقلابی پخش شد.

* بارش باران در ورزشگاه آزادی باعث شده تا تماشاگران روی سکوهای خیس مستقر شوند. 

* تعدادی از تماشاگران نفت مسجد سلیمان به هنگام ورود به استادیوم کارناوال راه انداخته و با در دست داشتن پرچم زرد و آبی به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند. همچنین اسکوربورد ورزشگاه آزادی با پخش تصاویری از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دهه فجر را به تماشاگران تیم استقلال تبریک گفتند.

* حدود 10 الی 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند و این در حالی است که در طبقه دوم هیچ تماشاگری حضور ندارد.

* فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال که اولین بازی خود را به عنوان سرمربی در ورزشگاه آزادی تجربه می‌کند به محض حضور مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

* عظیم گوک مدافع تیم استقلال با خروج از فهرست 18 نفره این تیم از روی سکوها تماشاگر دیدار دو تیم است. 

* احمد الجبوری بازیکن سرعتی نفت مسجد سلیمان و محمدامین اسدی بازیکن سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل دوم در نفت مسجد سلیمان حضور دارد مسابقه دو تیم را از روی سکوها تماشا خواهد کرد. اسدی زمانی در تیم امید حضور داشت و به دلیل حواشی توسط کادر فنی وقت این تیم از اردو کنار گذاشته شد. 

* حدود 500 هوادار در حال حاضر برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر هستند.

* عارف غلامی مدافع مصدوم استقلال که در بازی دربی نیز حضور نخواهد داشت، با لباس شخصی در اردوی آبی‌ها حاضر شد و به همراه سایر نفرات به رختکن تیم رفت.

* هواداران استقلال به وسیله گوشی‌های موبایل، بازی پرسپولیس و نفت آبادان را تماشا می‌کنند و پیگیر نتیجه این مسابقه هستند.

* بهزاد غلامپور و سیدحسین حسینی مربی دروازه‌بان‌ها و دروازه‌بان استقلال اولین نفراتی بودند که برای گرم کردن وارد زمین شدند. حسینی هنگام گرم کردن، به شدت توسط هواداران حاضر در ورزشگاه تشویق شد. 

دیدگاه تان را بنویسید